22. kesäkuuta 2010

Alealealealeeeeeeee

Moikka!
Täällä yks aleen hurahtanut bloggaaja on päättänyt vihdoin esitellä joitain ihania ale löytöjään :P
Oon siis ollu aina ehkä maailman huonoin aleshoppailija. Oon aina vihannu alennus myyntejä, en niitä halpoja hintoja vaan sitä ryysistä, sotkua, jonoja ja vaa sellasia kasoja et pengo tästä ni voit löytää jotain kivaa. Oon hirveän huono löytämään aleista ikinä mitään vaan usein on käynyt sitten niin että olen ostanut paljon kaikkea normaali hintaista... Mut nyt on tapahtunu jotain radikaalia koska oon siis ihan innostunut nyt kaupoissa penkomaan just niitä aina vihaamiani ale kasoja ja oon jopa jaksanu vähän kierelläkki kattomass, enkä oo ostanu paljon mitään normaali hintaista :D oon onneni kukkuloilla :D oon löytäny tän alennus myyntien idean.. mikä se nyt sit onkaa :D no mutta joo pidemmittä alkupuheitta esittelen noi mun "kuuluisat" löydöt ( mitä ei kuitenkaa nyt ihan kauheesti oo..)



Tällaset shortsit bongasin ekana HM:n alesta lauantain, tykästyin tosi paljon ja ku noi oli alennuksessa 10 e ni ei hintakaan ollu kauheen paha, n. puolet normi hinnasta lähti pois. Niissä oli lähteny edestä napit irti joten sain vielä 10 % lisä alen/nappien ompelu alen elikkäs loppuhinnaks jäi vaa 9 e :) ja ompelijana toi nappien ompelu ei ollu mikään ongelma. Ihastuin erityisesti tohon vyönauhaan minkä saa solmittuu tollee ihanasti rusetille, tosi söpösti :P Me likes! Taitaa mennä nuo shortsit huomenna päälle.



Sitten toinen ostos löytyi myös samalla reisulla HM:stä, tollanen ihana seilori henkinen toppi. Toi on sillee just sopivan perus ja sit taas sopivan ei perus :D tai et siin on joku juttuki vähän ku siin on toi printti. Ja toiki oli n. puoleen ihntaa alkuperäsestä eli toi oli 5 e ni ei se sit oikeestaa kauheesti lompakkoo kirpassu :)


Oon kattonu tota jo silo ku noit tuli kauppoihin jo kauan aikaa sit mut en oo sit ostanu mut ihan hyvä et en ku nyt sai niin kivalla hinnalla! :) Itiksen hm:ssä ei ollu vaa enää oikee kokoi jäljellä joten oli pakko ottaa pienin, joka oli sit koko 40 :D mull ei kauheesti noita noin isoi vaatteit oo, mut ostin ton silti koska tykkäsin ku se oli niin pitkä et voi pitää legginsien kaa ja ilmanki mun mielest iha hyvin. Veikkaan et pienemmät koot ois ollu sit lyhyempii, ja ei toi nyt nii isolt ees näytä ainakaa mu mielest ( mikä on kyll toisaalt huolestuttavaa :D)


Sit eilen käppäilin taas itiksessä ja huomasin et Ginas oli alkanu alet joten olihan siel pakko käydä pyörähtää... Ja mukaan löytyikin farkut! jeij olinki jo uusii pitkään kaivannu :) noi oli tollaset aika perus malliset kivan vaaleet kesäks ja viel -50% ni otin ne sitten.



Sinne Ginaa jäi viel jtn koruja joita oisin halunnu ostaa mut no täytyy ehkä käydä joku päivä vielä kattelee jos niit ois vielä ni saisin siihenki puoleen vähän täydennystä.. Mutta tällasia ale ostoksia oon siis tehny :) Oon ittestäni kyllä nyt tosi ylpee :D Mitäs mieltä te ootte näistä ostoksista? turhia vai kivoja? Ja millaisa ale shoppaajia te ootte? :)

Oon tosi pahoillani noitten kuvien laadusta, vihaan tollasia itselaukasimelle/ peilin kautta otettuja kuvia, mutku koti on aika tyhjä nyt ku kaikki on mökillä ja jossain ni ei oo oikee kuvaajia :s no yritän huomenna saada jotain laadukkaampia päivän asukuvia otettua :) huomenna voisin esitellä noita mun muita ostoksia mitä oon tehny ja sitten aamulla laitan ekan ompelupostuksen tulee:) et pysykää linjoilla :D

Terkut Juulia

1 kommentti:

  1. Moi!


    Olet todella kaunis,joten pyytäisimme sinua näyttämään itsesi alasti mainoksessa. Suostuisitko?

    VastaaPoista