19. kesäkuuta 2010

mopoilua

Jee nyt tulee sitten julki ensimmäinen asukuvani, kun sain vihdoin kuvaajan paikalle :D


Tällaisessa asussa tänää olin töissä ja sitten vähän itiksessä pyörimässä. Ei mikään kauhean erikoinen asu, mutta mielestäni oikein kiva :) Lähin oikeastaan pukeutumaan tuon laukun ympärille jonka löysin jostain kaapin perältä. Se on musta todella kiva, vaikken oikeastaan niinkään sinistä käytä, alan pikku hiljaa sillekkin värille lämmetä. Ja oon ihan umpi rakastunu noihin H&M:n ohuisiin lörppätoppeihin. Oon ostanu niitä nyt melkein kaikissa väreissä ja ne tulee olee varmasti mun ihan käytetyimmät vaatteet tänä kesänä :D Toivottavasti, ette kyllästy niihin heti! Teen niistä vielä erillisen postauksen kun saan jonkun taas kuvaamaan niitä päälläni. Tuo kuvan kuvakulma ei ole ehkä mikään maailman imartelevin, jalat näyttää ehkä puol metrii pitkiltä ja selkä taas joltain hujopilta, mutta ei sillä nyt tälläkertaa ole ihan niin väliä.

Rakastan tota ginasta ostettua huivia! Se on niin ihanan värinen, just tollanen sopivan neutraali ja sopii kaikkien kaa. Samalla se on niin kivan tuntunen ja niin ihanan pitkä! Se on kuitenki näyttävä ku se on niin pitkä ja toi tohonki asuun paljon enemmän mielenkiintoa. Ainakin minun mielestäni :) Hiukset oli eilisestä ponnari päivästä johtuen jo todella huonosti ja koin parhaaksi jatkaa hiusten kiinni pitämistä. Jottei olisi kaynyt liian yksitoikkoisesti letitin tuon ranskalaisen tohon otsa tukkaan. Minkäs tuomion sille antaisitte?


Olin tänään liikenteessä skootterillani, koska minullahan ei vieläkään ole ajokorttia... Kiitos isin vitkuttelun. Olemme siis sopineet isäni kanssa että hän opettaa minut niin ei tarvitse mennä autokouluun ja selvittäisiin tuosta hieman halvemmalla, mutta tää hommahan piti siis aloittaa jo viime elokuussa ja nyt on kesäkuu.. muutaman kuukauden venyny :D no ei mulla nyt oo mikään hätä edes sen kanssa ollut. Voisin siitäkin prosessista tänne jossain vaiheessa sitten kertoa, että miten on sujunut kunhan saamme ajotunnit alkamaan.


Ulkona oli hieman kylmä ja tuulista joten ajaessa oli pakko laittaa päälle tuollainen tuulta kestävä takki. Se olikin hyvä valinta, koska kun lähdin itiksestä oli satanuyt ja ajaessa kotiin vielä tihkutti, niin tuo takki esti sen verran myös kastumasta :) Toi on muutenki mun tollanen lemppari sportti takki, jos niin voi sanoa :D käytän yleensä vähän enemmän naisellisempia/tyttömäisiä takkeja mutta toi on käyttötarkoituksessaa oikein loistava.

Tällainen asu oli päällä tänää. Mitäs tunteita se teissä herättää? Mä ainakin tykkäsin ja toimi töissä oikein hyvin :)

<3 Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti