27. kesäkuuta 2010

Juhannus tuli ja meni

Täällä taas juhannuksesta juuri selviytyneenä..Olin kaveri porukalla kaverini mökillä ja reissu ei mennyt ihan odotusten mukasesti, mutta ihan mukavaa oli vaikka matka alkoikin minun osaltani aivan kauhealla pistoksella rinnassa joka jatkui koko torstai illan monta tuntia.. Siinä sitten meni puolet ajasta kun yritin hengitystä tasoitella ja saada pistoksen loppumaan.. ei mikään kauheen mukava tunne nimittäin.. Ja perjantain sitten taas juuri minun tuurillani sain jonkun kauhean allergia kohtauksen jossa naamani täyttyi punaisesta ihottumasta ja turposi, onneksi kuitenkin aika lievästi. Päätin sitten lähteäkkin jo lauantaina junalla yksin pois kun kaikki muut halusivat sinne vielä jäädä, näin parhaaksi lähteä hoitamaan naamaani koti oloihin jottei se ihan sellaiseksi loppuelämäkseni jäisi. Tänään se olikin jo parempi, mutta menen kuitenkin vielä huomenna käymään lääkärissä jos saataaisiin vaikka selville vähän näitä mun allergioita...
Mitenkäs teijän juhannus meni? Oliko onnistuneempia reissuja ku mun? :D

No mutta sitten vähän kivempiin aiheisiin.. Elikkäs aloitin tänää ompelemaan yhtä hametta, mutta en sitä ihan kokonaan jaksanu valmiiksi ommella, mutta huomenna yritän töitten jälkeen tehdä sen valmiiksi niin voisin tulla tänne siitä vähän enemmän kertomaan. Mutta kun kamerastakin loppui akku jo torstai illalla niin en saa tänne yhtään juhannus kuvaa laitettua nii päätin esitellä vähän noita mun kauneudenhoitotuotteita eli rasvoja :D

Oon siis ihan hullu rasvailija! :D Etenki kesällä oon useesti ihan hysteerinen et pitää rasvata koko ajan ettei iho vaan kuivu ja rusketus lähe pois. Yleensä se kyl johtaa vaan siihen et rasvaan liikaa eikä siitä seuraa hyvää.. No mutta tässä eka yks mun ihan lemppari kesä juttu

Lumenen heleyttävä vartalovoide. Toi on alku kesä pelastus! Tykkään olla ilman sukkiksia ja legginsejä kesällä, pelkissä sohrtseissa ja hameissa kulkeminen vaatii kuitenkin mielestäni pikkusen rusketusta. Joo käyn solariumissa kyllä jonki verran ennen kesää, jotten olisi ihan valkonen mutta tota ku laittaa vähäsen jalkoihin ja vaikka käsiin ni tulee iha sellanen pikkunen vivahde ruskeempaan ja sit siinä on helmiäistä mikä jää ihanasti iholle sädehtimään ku aurinko paistaa. Ihan mun ykkös rasva tällä hetkellä! :) Ja toi tuoksu on kans ihana, ei oo liian vahva mut ku tuoksuttaa ihoo ni se tuoksuu hyvälle.


Sit on Diorin käsi rasva mikä on kans aivan ihanaa! Toi on aika vanha mu löysin sen uudetaa tossa ihan vähän aika sitten ku mun toinen luotto käsirasva loppu. Must on hyvä ostaa käsi rasvat tollasessa pienessä purkissa ni ne kulkee aina mukana tosi helposti.



Tää on näist kaikist uusin löytö. Mun työkaveri suositteli tota ja sen myötä kokeilin ja se on aivan loistavaa!! Siis kyseessä on Carnierin selluliitti geeli, joo en oo oikee uskonu tohon et mitkää voiteet mihinkää selluliittin auttais mut toi kyll oikeesti toimii! Se on sellasta ihanaa viileetä geeliä, vähän ice powerin tyylistä ja on sen takii mukavan tuntusta iholla. Tuoksu on ihan ok, ei mikää maailman paras mut menee tos ihan okei. Toi perustuu niihin kauneushoitoloissa tehtäviin merilevä kääröjuttuihin mitkä kans auttaa selluliittiin. Tää on sit niistä sellanen koti versio, ja täytyy todeta et hyvä tuote!


Sit mun lemppari perus rasva, eli Carnierilla mennään taas. Toi on ihan perus vastalovoide joka tuoksuu hyvälle, imeytyy hyvin ja kosteuttaa ihoa hyvin. Täs on taas hyvä et se myydään tollases isossa paketissa koska se riittää sit hyvin tällaselle himorasvaajallekki vähän pidemmäksi aikaa.

Tässä oli näitä mun kauneus juttuja. Käyttääks joku muu kans näitä? Ois kiva kuulla sit kans viel jos teiltä löytyy jotain hyvii ehotuksii sellasist rasvoista mitkä on ollut hyviä, testailisin mielelläni näitten luotto rasvojen lisäks jotain muita :) Mutta nyt kyllä pitää mennä nukkumaan loputkin juhannuksena tulleet univelat pois. Öitä!

-Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti