27. heinäkuuta 2010

Ja lisääää reikiä

Tänään töissä laittelin reklamaationa tulleita vaatteita esille ja bongasin sieltä hieman rikki menneet harmaat legginsit jotka olivat juuri sopivasti minun kokoani. Niissä oli sen verran iso reikä että uskoimme ettei kukaan niitä sellaisen osta, -70% alennuksen jälkeekään, joten ne oli menossa roskiin, kunnes minä ne pelastin :D
Oon kaupoissa ja ihamisten päällä katellu sellaisia aivan rikkinäisiä legginseja ja oon aatellu et onhan ne ihan siistit jonkun yksinkertaisen unikan kanssa vaikka, mut ei mulle oo tullu mieleenkään että sellaset ihan kaupasta johonki 20 euron hintaan ostaisin.


No näitten töistä ostamieni legginsien alku tilanne oli tämä. Ihan perus leggarit mutta vasemmassa reidessä edessä yksi iso reikä ja toinen vähän pienempi. No isonsin nuo reijät ja tein saksilla koko jalan pituudelta viiltoja erikokoisia ja pituisia. Tein aina ekana pienen viillon saksilla ja revin käsin lopullisen kokoisen reijän. Ja lopputulos oli tämä.


Minusta ihan hyvät ja voin noita varmasti joskus käyttää, ainakin niistä sai nyt vähän paremmat ja ne on nyt varmasti käyttökelpoisemmat ainakin minulla :) Olisin mielummin ottanut tuollaiset legginsit mustana, koska en oikeestaan tykkää muun värisistä legginseistä kuin mustista, mutta kai tuokin väri on ihan ok, vai ? Nyt (vähäsen)  ruskettuneena näyttää ehkä ihan hauskalta tuo harmaakin. Mitäs mieltä ootte muutoksesta? Iskeekö tollaset risat legginsit?

Jees mutta palaillaan tässä varmaa vielä vähän illemmalla tai sitten viimeisään huomenna, postaus aiheita on nyt ihan kivasti tiedossa :) Ja toivottavasti toi asu kuvienki otto alkais jo luonnistua rutiini muotoiseksi, koska se on nyt aina välillä unohtunu vaikka ois ollu useestikkin jotain ihan kivaa päällä mitä vois ajatella täälläkin esittelevänsä, no eiköhän se kohta tuu jo rutiinilla:) 

:) Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti