13. elokuuta 2010

Asukuvaa väliin

Vaikka nyt ihan innolla syksy vaatteita ihailenki ja niistä postauksia teenki ni on musta vielä silti ihan super ihanaa et ulkon on lämmintä ja kesästä :) PItää nauttiii täst nyt viel iha täyain rinnoin ku sit valitan kuitenki siit talven kylmyydet tai muista räntä,loska,vesisateista. Esittelen tän mun tän päiväsen työasun, ku se oli must viel niin ihanan kesänen, et tiiätte, etten kuitenkaa vielä mihinkää toppatakkeihin pukeudu :D


Tällaisella asulla mentiin siis töissä tänään. Meil on siel ihan tuskasen kuuma ( lähelle 30 astetta) Joten se on myös osa syy miks sinne ei voi ees aatella laittavansa pitkiä housuja tai muuta syksysempää. Ja kyllä minä vielä hyvin mielelläni näissä vaatteossa töissä kuljin.


Tää kuva on jotenki ihmeellisesti tosta suun kohalt tollanen outo, varmaa hiukset lentäny siihe eteen just tai jotain, mutta ei anneta sen häiritä, eihän? Tä skuvas jotenki mun hiukset kans näyttää ihan tosi paljon vaaleemmilt :o Et en oo vielä päässy sinne kampaajalle mistä jo vähän aika sitten jo haaveilinki, vaan vasta maanantaina! Siihen asti yritän vielä pinnistellä, vaikka olo näitten hiusten kanssa alkaa olla jo aika tuskanen.. :s

Ja tässä näätte muuten mun uuden hienon pyörän :) Oon viime ja tän kesän tähän asti vedelly mun siskon pyörällä ja nyt tossa viime viikolla isi toi mökiltä tullessaan mulle tän mummon vanhan pyörän ihan yllätyksenä! Eihän toi mikää erikoinen oo, jalkajarrut eikä oikeestaa vaihteita, mutt se kulkee ja siis toi kori! Se on ihan maailman paras keksintö! Mull oli aina aikasemmin ongelmii ku menin shoppailee pyörällä ni et mihin ne kaikki kauppakassit, no nyt niille on tosi hyvä paikka! ne on ihan silmien alla eikä tartte miettii et tippuuksne sielt pakkarilt nyt vai ei.


Ainut asia mikä mua tos vähän häiritsee on toi väri... Haluisin sen kovasti värjätä vaikka mustaks tai vaaleenpunaseks, mut en oo varma osaanko. Jos jollain on kokemuksii pyörien maalaamisesta/ spreijjaamisesta saa antaa vinkkejä!



Tässä asussa näätte muuten sit noi tennarit ihan in action ekaa kertaa, muuten tosi hyvät seisoma kengät, tullu töissä nimittäin testattuu. Jaksaa noilla paljon paremmin seista ja kävellä koko päivän, ku vaik esim niillä mun aikasemmin käyttämillä ballerinoilla...
Tossa kuvaa myös vähän noista koruista mitkä asuun yhdistin. Korvikset ja sydän sormus ginasta ja leijona sormus glitteristä. Muu asu olikin sitten hame ginasta, toppi ja kangaskassi marc o'polon, tennarit stadiumista ja aurinkolasit kirpparilta.

Syksy vaatteiden jatko postaus tulossa varmaankin huomenissa mikäli vain ehdin :) Mitäs tykkäsitte tästä asusta? jaksatteste vielä hehkuttaa kesä vaatteita vai onks teijänki ajatukset jo syksyssä muodin osalta?

-Juulia

1 kommentti: