15. elokuuta 2010

Do you have key to my heart?

Heissan!
En ehtinykkään eilen tehä sitä postausta mutta koitan sen vielä tänäään illalla tehdän. Eilinen menikin töissä ja illalla illanistujaisissa poikaystäväni kaverilla. ja tänään oonki sit panikoinu huomista koulun alkamista ihan huolella.... Mulla alkaa nyt lukion viimeinen pinnistys, elikkä puoltoista kuukautta koula enää jäljellä, johon kylläkin varmasti sisältyy paljon stressiä, lukemista, ahdistumista ja kaikkea muuta mitä vain kuvitella saattaa. Mulla on vain muutama kurssi käytävänä enää, mutta sitten senkin edestä yo-kirjoituksia... Kirjoitan ruotsin, enkun, äikän, matikan ja terveystiedon ja nämä kaikki kirjotukset ajoittuvat ihanasti juuri tuohon syyskun 3 viimeiseen viikkoon. No mutta sitten on koulu ohi :)
Oon sellanen ihminen joka stressaa hyvin helposti ja haluun tehä kaikki asiat mitä teen aina niin hyvin kuin vain voin ja oon hyvin kunnianhimoinen ihminen. Tämä ei nyt tarkoita sitä että haluaisin kaikista aineista L:n mutta hyvät numerot kuitenkin. Pyrin myös tekemään kaiken mitä teen niin täysillä ja nyt oon ihan totaalisen ahdistunut, koska en koe siihen pystyväni, resursit ei riitä. Haluan olla hyvä työssäni ja etenki nyt kun olen juri uudessa paikassa aloittanut niin antaa hyvän ja ahkeran vaikutelman. Haluan myös olla hyvä koulussa titenkin ja saada hyvät numerot, ja tällä hetkellä haluaisin myös todella paljn postaulla tänne ja edistää tätä blogia, koska tästä on tullut todella mukava harrastus, ja mua ahdistaa koska koen etten tätä ehi siihen tahtiin päivittää ja tehdä niitä kaikkia juttuja mitä toivoisin. Mutta toivotaan että tämä tän päiväinen olisi vaan tänpäivän kestävä ahdistus ja hälvenisi huomiseksi niin saisin taas paljon enemmän tehtyä asioita :) Koska silloin kun oon ahdistunu ja stressaantunu ja päässä pyörii miljoona asiaa ni en pysty keskittymäänollenkaa niihin asioihin mihin haluisin ja pitäisi :s Ja kaiken kukkuraks mietin ihan hulluna et mitä laitan huomen koluun päälle!!! äääkk :D ( joo on mulla suuret murheet :D)

No tää menee nyt aikalailla tällaseks lörpöttelyks, mut sainpahan vähän purettuu :) Ja kevennykseksi sitten vielä kuvia mun eilisestä asusta.

toppi - Gina tricot, farkkuleggarit - Kappahl, korkkarit - H&M, laukku - Guess, vyö - Marc O'Polo

Ostin noi farkkuleggarit viime maanantaina sillon ku ostelin niitä tennareitakin ja noi oli ihan huippu alessa! Ne oli alennettu normihinnasta joku n. 10 euroo ja sit siitä summasta sai viel puolet lisää alennusta, mitä en tienny ku vast kassalla ku se myyjä sano sen hinnan :D ei maksanu ku joku 12 euroo. Alan olla jo pikkuhiljaa koko aja parempi täs alelöytöjen tekemisessä ;) alan harjaantuu pikkuhiljaa :)


Ostin tossa loppuviikosta joku päivä ginasta tollasen sormuksen ja se on must vaa niin söpö et pakko esitellä tällee vähän lähempääki. (en oo hurahtanu sormuksiin en....)
Mitäs tykkäätte asusta? Kuulostaaks nää mun ahdistus jutut yhtää tutuilta vai oonks vaa jotenki tulos ihan hulluks? Mitä mieltä ootte et onks kivempi et noi asukuvat on esitelty tollases kollaasis vai useampana kuvana vaa peräjälkee niinku oon tähän mennes aikasemmin tehny? :)



No tästähän tuli ihan pitkä postaus vaikka ei muka ois aikaa yhtään mitään tehä, mut tää kirjottaminen ehkä pikkasen helpottiki tota mun ahdistusta :)

<3 Juulia

2 kommenttia:

  1. oletko kihloissa vai miten ihmeessä kehtaat pitää jotai ginan sormusta kihlasormessa???

    VastaaPoista
  2. haha :D en siis ole kihloissa, mutta mun mielestä siinä että pidän tossa sormessa ehkä yhden päivän tai jotain niin ei ole kauheesti mitään erityistä kehtaamista? :D mun mielestä nimettömässä sormessa on kaikista kauneinta pitää sormusta ja mulla on tossa oikeen käden nimettömässä yleensä aina sormus, ni siks välillä jos käytän jotain sormusta niin saatan laittaa sen tuohon vasempaan nimettömään.
    Ja mistä tiedät etten ole vaikkapa ortodoksi ja sen vuoksi oikea nimetön merkitsisi minulle sitä että olen kihloissa?
    Mulla ei tässä vaiheessa kun en ole kihloissa tai naimisissa, niin merkitse niin paljoa se missä sormessa sormuksia pidän vaan pidän niitä niissä sormissa missä ne tuntuu ja näyttää hyvältä, sitten on eri asia, jos kihloihin menen niin siinä tapauksessa nimetön on varattu vain sille sormukselle. :)

    VastaaPoista