22. elokuuta 2010

I like

Näin telkkarissa mainoksen et Lindexillä on kans netti kauppa, no sit ihan mielenkiinnosta päätin mennä kattoo et onks siellä mitään kivaa. En oo oikee ikinä shoppiallu Lindexissä mitään, jos oon lähteny shoppailee ni ei oo vaa siellä tullu poikettuu, oon jotenki kuvitellu et ei siellä oo mun tyylisii vaatteita ja et ne ois jotenki isompia tai jotain :o Mut eihän näin oo ja oon aika yllättyny kuin kiva mallisto niillä nyt on menossa! JA tosi kivoja asusteitaki! Nää tuotteet siel nettikaupassa iski heti ekana silmää et pitis saada.

NOi takit ku bongasin olin iha et jeeeeee! :D just ton väristä perus nahkatakkia oon ettiny kissojen ja koirien kaa pitkääään! Ainut mikä vähän hämää on toi röyhelö tossa kauluksessa.. No pitis nähä se livenä ni sais selkoo paremmin et kuinka häiritsevästä osasta on kyse :) Sit toi tollanen ohut löllötakki! Ihana! ja toi ois nii hyvä just tähän säähän! noit oli mustii ja toi väri et en tiiä kumpi ois sit parempi... Ja noi housut yllätti mut, en tykkää edelleenkää vihreestä ( ja silti se on änkeemässä mun vaatekaappiin ihan pakosti) Mut nois oli jotain tosi kivaa vähän tollast army henkistä ja sillee, voisin nin nähä noi yhdistettynä korkkareihin ja johonki söpöön tyttömäiseen yläosaan. Kontrasteja, me likes! Pitää varmaa mennä ihan kauppaan metsästää ku en millää jaksa niit tuolt netistä tilata ku mull ei paljoo Lindexin tuotteit oo ( lue: yhtään) ni ei nois koooista eikä malleista sit ihan tiiä.
Miltäs näyttää? Hyvältä? Huonolta? Kantsisko ostaa?

Hei jo toinen postaus tänää oon liekeissä :D

:) Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti