10. elokuuta 2010

tennareita

Heissulivei vaan!

Tää ilta onki menny leppoisasti tällasissa merkeissä:


Kävin pyörällä ( mull on uus pyörä jeeee!!) Makuunissa vuorkaa vähän hömppää mulle ja äitille katottavaks. Äiti on aina ihansati messis näis mun romanttinen-komedai leffoissa :) se onki sit melkee ainoo kuka suostuu vapaaehtosesti niitä mun kaa kattommaan :D Ja leffan kattomiseen kuuluu herkuttelu. Maistoin tota B&J:n makua ekaa kertaa, se oli ihan hyvää mut oon tykänny enemmän niistä mitä oon aiemmin maistanu :)
Muuten suosittelen lämpimästi tota leffaa jos tykkää romsku komskuista :) perus kivaa katteltavaa, ja siis koko leffa täynnä ihan tosi tunnettuja näyttelijöitä!

Sit halusin viel esitellä mun uusii tennareita jotka ostin eilen :)


Kävin eilen vähän kaupungilla shoppailee ja törmäsin Beamhillin alessa tällasiin le coq sportifin tennareihin. En ollu oikeestaan menny shoppailee tennareita koska en sellasia yleensä käytä mutta ku näihin törmäsin niin tajusin et hei tällasiahan mulla ei viel oikee kunnol oo! Niinpä sitten ne lähti mukaani :) ja olihan sille -70% lapulla ja 20 euron hinnalla hieman osaa tähän osto päätökseen, mutta hyvin tyytyväinen olen.


No minäpä sitten innostuin ihan täysillä.. niin kuin yleensäkkin :D ja olihan tuollaiset perus tennarit sitten saatava myös valkoisena! Metsästin Beamhillissä näkemiäni ihania, koko valkoisia, matalavartisia, ohuita conversejä muutamasta liikeestä kaupungista mutta ei löytynyt, en ehtinyt hirveen monesta liikeestä kattoa kunnes Stadiumissa törmäsin näihin ja ajattelin järkevästi. 1. en käytä paljoa tennareita, joten tämäkin huuma saattaa loppua lyhyeen, 2. halusin ne ehdottomasti valkoisina, joten ne menevät alta aika yksikön likaiseksi ja jos nämä pesee koneessa ja ne menee pilalle ni se ei ole niin suuri menetys, 3. no nämä oli vaan ihan täydelliset. Nää stadiumin tennarit on merkkiä race marine ja makso vaa 19,90 e! Eli mielestäni ihan huippu juttu :) Mitäs tykkäätte mun uusista tennareista? 
Nyt on mullaki sitten kunnon tennareita ja viel muutamassa värissä saas nähä kuinka kauan tää villitys kestää :) Shoppailin eilen viel vähän muutaki ja mun pari nettitilaus pakettiiki on tullu täs muutaman päivän sisäl mut esittelen niitä varmaanki sitten huomenissa ja syksyn must have- postausta oon tässä työstäny joten sellanenki pitis olla tulossa lähiaikoina. Oon niin innostunu tähän bloggaamiseen nyt :) toivottavsti jaksatte lukee mun juttuja, koska niitä on nyt tulossa ;D

xoxo Juulia

2 kommenttia:

  1. Ihanat toi valkoset tennarit! :-)

    VastaaPoista
  2. mäki tykkään tosi paljon ja ne on tosi kivat jalassa vielä :) Kiitti C:

    VastaaPoista