4. elokuuta 2010

What should I wear?

Mun mielestä ehkä kaikkein vaikein vaatteiden valinta tilanne on työhaastattelun kohdalla. Siellä pitäisi näyttää hyvältä työntekijältä, siistiltä, asialliselta, muodikkaalta (ainakin vaatealan töissä) ja silti omalta itseltään ja olla kaiken lisäks vielä edustava. Minusta vaatteet on todella iso osa ensivaikutelmaa ja tietenkin kun työhaastatteluun menee haluaisi antaa sen hyvän ensivaikutelman jotta saisi töitä.

No minulle tuli tänään päivällä kyseinen tilanne aika nopealla varoitusajalla ja vielä todellisena yllätyksenä. Ja siitä kehittyikin sitten maailmanluokan vaatekriisi. Sovittelin varmaan kaikki mun vaatekaappista löytyvät vaatekappaleet ainakin kerralleen läpi eikä oikeen mikään tuntunu hyvältä. Liian paljastavaa, liian jäykkää, liian rentoa, liian ylipukeutunutta, liian yrittävän näköistä... Kuulostaako tutuilta ongelmilta? Mulle ne ainaki tässä tilanteessa oli ja on oikeestaa aina työhaastatteluihin menossa. Täytyisi hankkia jonkin sellainen asu mikä olisi aina varma, hyvä asu jos tällaisia tilanteita tulisi. No voi olla että se olisi turhaa ku ei niissä kuitenkaa ehkä ihan joka viikko käydä mutta kuitenkin.

No tällaiseen asuun sitten pitkän mietinnän vaatteiden vaihto rulianssin jälkeen päädyin. :)


Olin ite aika tyytyväinen tohon lopputuloksee mut piti sitä vähän aikaa hakeekki :D vaik eihän toi nyt mikää kauheen ihmeelliinen asu loppujenlopuks ookkaa, mut en tullu aluks aatelleeks tota paitaa ollenkaan. Mun piti mennä palauttaa se ku en kokenukkaa sitä ihan omaks vaik olin sen ostanu, mut sit olin liian myöhää liikkeel ja siit oli meny sen palutus aika jo umpeen. Mut hyvä että oli! Muuten olisin laittanu varmaa jotain ihan kauheeta päälle :D


            paita - gina tricot, housut - H&M, laukku - kirppikseltä, mut taitaa olla seppälän, toppi - H&M


Ja sit sormiin mun uudet rakkaussormukset mitä en oo tainnu teille viel esitelläkkään. Eli ostin ton leijona korun ja ton kahensormen sormuksen tossa viime viikolla Glitteristä ja ne onki ollu ahkerassa käytössä sen jälkeen! Täytyy alkaa enemmänki hamstraa noita sormuksii ku ne on musta tosi kivoja asusteita ja antaa vähän ilmettä asuun vaikkei muita koruja laittaiskaan :)
Mitäs tykkäätte asusta? Oliko sopiva työhaastatteluun? Onks teilläki tällasia ongelmia ku mulla vai löytyyks teiltä vakkari asuja vaikkapa esim. tällasiin tilaisuuksiin? :)

P.S. Ainii ja en sit tiiä johtuko asusta vai mistä mut sain sen työn :P JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ja oon ihan hyper innoissani :) Eli ei kun uusia haasteita kohti!

/Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti