29. syyskuuta 2010

The best day!

Heipssanssaaa!!

Mull on ollu siis maailman paras päivä tänäään!! :) tänää oli mun vika päivä koulua ja vikat kirjotukset. Matikasta jäi hyvä fiilis ja oon sen ( ja okei ehkä vähän senki et tää oli ylipäätänsä mun vika koulu päivä) takia koko päivän ja ihmiset kaduilla on kattonu mua ku jotain friikkiä :D HYmy on tosiaan ollu korvissa eikä oo laantunu millään!! C:

Oon jotenki niin helpottunu et tää on nyt ohi! etenki tää 2,5 viikon tosi rankka kirjotusputki, mut toisaalt on vähän haikee fiilis. Ku en mä tota amista ois vältsisti halunnu viel lopettaa.. Osaanks jo muka kaiken mitä mun pitäsi vaatteiden valmistuksesta osata?? No en joo varmaa mut kai tässä aika hyvillä pohjilla ollaan :) Nyt sitten valmistujaisia odotellessa ja suunnitellessa!

Oon varmaan ihan hullu ku kävin tänää ostaa kangasta yhteen potenttiaaliseen valmistujais mekkoon.. Aion siis tehdä niitä aika monta tässä parin kuukauden aikana ja päättää sitten sillon vikana iltana tyylii et minkä laitan :D Ja äiti tekee perjaintaina pari kokeilukakkuu et oisko ne hyviä mun juhlii, ne tulee kyll mummin synttäri kakuiks mut kuitenki pitää alkaa jo testailla noit kakkui juhlia varten :D ( jotka on siis 4.12.....)
Joo siis en oo saanu vielä ees mitään pisteitä onks must ees tulossa ylioppilas ( no paree ois kyll tulla) mut on se silti hyvä alottaa suunnittelut tosi aikasin :D

Nyt mulla oli vaa tällasta asiaa ja halusin tulla jakaa tän mun lempi päivän piiiiiiiiiiiitkästä aikaa, nyt teijän kaa. Huomenna ois tarkotus alottaa armoton ompelu, joten ompelu postauksia tulossa piiiiiiiiiiiiitkästä aikaa :D:D

Iltoja, Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti