20. lokakuuta 2010

20102010

Moikka!

Ollukki pieni sponttaani tauko täsät kirjoittamisesta.. Oon työstäny perhetuttaville verhoja tässä muutaman päivän ja voin kyllä sanoa että en enää ikinä ompele verhoja. Joo eihän se oo mitenkää kauheen vaikeeta, suoria ompeleita vaan ja sit vähän jotain kiinnitysjuttuja kiinnitellen sun muuta, mut just sen takii en enää ompelekkkaan niitä! Sen on nimittäin aika tylsää.. ON paljon kivampi ommella jotain ihanaa vaatetta ittelleen jostain aivan ihanasta kankaasta, ja siinä tulee oikeen sellanen into, joka saa tekemään sen vaatteen nopeestoi valmiiks et pääsis jo käyttämään :) Ja mulla on usein myös silleen et ku teen jotain vaatetta alan siinä samalla suunnittelee jo seuraavaa ja sit tuleeki jo kiire saada se työn alla oleva vaate valmiiks äkkiä, et pääsis tekee jo sitä sauraavaa :D ja nyt on oikeestaa näiten verhojen kohalla sellanen tilanne.. Ois nyt kolme takkia päässä suunniteltuna jotka haluaisin itteleni tehdä + sit ne valmistujais mekot + sit äitille kai pitis pari mekkoo tehä ja ehkä joku jakkuki.. ja ainii + ehkä siskollekki mekko mun valmistujaisiin..huhuh, tuun olee ihan upotettuna tohon ompeluun nyt muutaman kuukauden... :D

No mut sit hei se asia mitä mun piti erityisesti tulla näitten kuulumisten ohella kertomaan se, että oon varmaan löytäny nyt sit ne mun unema saappaat mist viime postauksessa valittelin et en oo löytäny mistään <3
Olin lauantaina töissä ja siellä kävi yks nainen jolla näin maailman ihanimmat saappat, no mun oli sit pakko kehuu niitä sille ja sit se kerto ostaneensa ne New Yorkista.. dididiiii... :( Olin ihan et yyh, kiva tietenki ku nään ihanat kengät mitä oon ettiny kauan ni ne on ostettu jostai toiselt puolelt maailmaa.. No mut sit se kerto mulle kuitenki sen merkin kans, ja arvatkaas minkä merkkiset ne oli.. Jessica Simpsonit :D En ollu ees tienny et sillä on kenkiä tai jotain omaa mallistoa.
Kuvat Googlen haulla.

Siinä ne nyt sit on, mun unelma saappaat :) Jessica Simpsonin Tuli bootsit.. Sillä naisella oli noi vaaleimman ruskeet eli tan väri, ja ne oli ihan super mageet, mut kallistusin kyll noihin mustiin varmaan ku niille ois tarvetta nyt kyllä. Oon täs nyt muutaman päivän Googletellu ja käyny kaikki mahdolliset nettikaupat läpi ja yllättävän monesta paikasta noita on löytyny, suurin osa kylläkin ulkomaalaisista kaupoista mutta oli joukossa yks suomalainen nettikauppakin. Siellä ne ois maksanu muistaakseni joku 260€, et vähän saman ongelman kanssa painitaan kun niitten Guessin saappaiden.. Satanen liikaa hinnassa mun budjetille.. No mut löysin sit ebaystä aika monet tollaset ja siellä oli muutamat ihan oikeen kokosetkin ja hinta putooki sit just sopivasti sinne sadan euron tienoille, mut en oo koskaan ebaystä mitään tilannu ja se vähän jotenki arvelluttaa. Ni haluisin mielellään kuulla teiltä mielipiteitä et onks ne tilaukset onnistunu ja miten se käytännössä niinku toimii? Onks hyvii tai huonoi kokemuksii sieltä tilaamiseen? Haluisin noi kengät tosi badly, ja toi ebay taitaa olla melkee ainut mahis.. No mutta täytynee vielä pikkasen miettiä.

Oon nyt muutaman päivän työstäny mun huonetta vähän uutee uskoon, ku ois tarkotus vaihtaa järjestystä ja muutenki uudistaa jonki verran tätä. Mulla on mun vanha vaatekaappi huutonetissä myynnissä et jos jollain on tarvetta hyvälle, siistille, perus vaatekaapille ni klikkailkaapa tästä. :)

Ei mulla muuta tänään, palaillaan :)


-Juulia

2 kommenttia:

  1. ooo kivoja saappaita! kaikki värit noi on kivoja, mut ehkä musta käytännöllisyytensä puolesta paras :p

    oon itekki miettiny et voisin tilata ebaysta dr martensit ku sielt saa n. 1/3 hintaan mitä ne suomes maksais.. mut ku ei oo ikin tilannu ni nyt joutuu sitte puntaroimaan et uskaltasko vai eikö, hah :D

    VastaaPoista
  2. Joo mustaki noi mustat ois ehkä parhaimmat :) Nii toi ebay on vähän kinkkinen juttu, ku kuulee aina et moni on tehny super hyviä löytöjä super halvalla, mut sit kuulee kyll vähän sitäki et kaikki ei oo oikee menny hyvin :s noh ehkä sitä pitis kerranki kokeilla ja sithän sen tietäsi :P

    VastaaPoista