10. lokakuuta 2010

Guess

Hello!

Äiti ja isi tuli eilen Brysselistä ja toi mulle iiiiiiiiiihanan tuliaisen! En oottanu mitää enkä ollu mitään toivonukkaa ja ku äiti tänää aamulla sano et toin sulle korun tuliaisiks ni olin ihan innoissani. Äiti tietää mistä tykkään ja etenki minkälaisista koruista tykkään, ja onnistu kyllä tosi hyvin tälläkin kertaa.
Tällasen ihanuuden äiti mulle sit toi:
Niinku oon ylistäny, tykkään Guessin koruista ihan suunnattomasti, etenkin niiden ihanan kiiltävän hopeen ja "timanttien" takia. Oon hei ihan tavallinen tyttö jonka parhaita kavereita on timantit ;)
Toi koru on ihanan yksin kertanen ja siks sen voi just helposti yhdistää sit monen kaa. Ja ku toi ei oo mitenkää kauheen massiivinen ni samaan käteen voi ton lisäks laittaa monia muitakin koruja :) Me likes!!
Kiitti äiti vielä!<3

Mitäs tykkäätte? :)

T: Juulia

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana! Mikä fontti muuten toi bannerin 'does it ever matter' teksti on? :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) Toi teksti on Edwardian Script ITC -fontilla, toi on viel tehty lihavoinnilla :>

    VastaaPoista