31. lokakuuta 2010

ihanii uutuuksia

Aina tällee syksyllä ku joulu lähestyy tulee mulle kauhee vimma ostella ja katella kaikkii juhlavaatteita, ku jouluna on mukamas jotenki kauheesti juhlia mihin pitis olla mekkoja ja korkkareita ja kaikkeee.. No onhan useimmilla pikkujouluja ( ite en oo sellasissa yhtään hienommissa ikinä ollu :'(  yhyy) ja sit se oikee joulu + UV + mun synttärit + tietenki tänä vuonna lisäks mun ylppärit ;)
Oon tehny ittelleni "lupauksen" etten sais ostella mitään cocktail- mekkoja kaupasta, koska niitä osaan tehdä parhaiten ja niiden tekemisestä ja suunnittelemisesta eniten nautin. Muuuutta kangaskaupoista ei aina löydy sellasii kivoi kankaita ni on niitä kait joskus pakko ostaa kaupoistakin..
No nyt on H&M:lle tullu ihan sika kivoja uutuus juttuja, etenkin noita juhla vaatteita. :) Tässä mun lemppareita.


Ai että ku rakastan juhlavaatteita, ne on vaan jotenkin niiiiiiiiin ihania :D Toivoisin niin että mulle sopis maximekot ku toi mekko tuolla ylärivillä on niiin ihana, toisaalta toi saattais mulle ollakki ihan ok, ku toi on oikeesti sellanen nilkaapituinen ni mulle se oiski sitten ihan pitkä :) Ja toi alarivin blazeri on kans ihan sika hauska, toi leo kuvioinen vuori on tosi kiva lisä. Tykkään ihan sikana takeista jossa on tossa vuoressa joku hauska juttu, just eri ihan eriväri tai sitten toisenlainen kuosi tai jotain. Perus takkiin se tuo pienen lisän, mitäs sieltä takin alta paljastuukaan ;D

Pari juttua tosta kollaasista ittelleni tilasinki, arvaatteko mitä? Onks muita ketkä samalla tavalla innostuu juhlamuodista? :P

Terkuin Julkka

2 kommenttia:

  1. juhlamuotihullu ilmottautuu :D sorruin tilaamaan noist uutuuksist vaik mitä, onneks toimitus näyttäs olevan vast joulukuussa ni kerkee poistaa jotain ettei ihan mahotont laskuu tuu.. köhhmn. toi bleiseri on kyl kiva, harmi ku itel on jo kaks mustaa ni ehkä mä en kolmatta tarvi :(

    arvaaaaan et tilasit ton bleiserin, ja ehk ton maksimekon? :D

    VastaaPoista
  2. haha :D no onneks en oo ainoo!! joo mull on kans ihan sama et aina jossai ihme humussa tilaan kaikkee ja sit joku just ennen sitä ku tilaukset saapuu ni käyn poistelee sielt osan :D järkevää... no mullaki ton bleiserin kaa se et ostin just yhen ja toinen oli jo ennestää, mut eihän mull just tollast oo... :D

    Esittelen ne tuotteet mitä tilasin ni sit ku ne tulee ;)

    VastaaPoista