29. lokakuuta 2010

Vuodatus

Moikka!

No ihme ku tässä postaus väleissä aina vierähtää se viikko, jo nyt on kumma.. Uskon että eniten tähän nyt vaikuttaa se, että mun arki on tällähetkellä hyyyyvin epäsäännöllistä.. Mulla on epäsäännöllisesti töitä, epäsäännöllisesti koulua ja epäsäännöllisesti vapaata, oon aivan pihalla päivistä ja joinakin päivinä kellon ajoistakin.. Tämän takia on aika hankala ottaa kuvia, ku nykyään aurinkokin laskee jo kuudelta ja sitä ennen sitten pitis ottaa aina kuvat että niistä tulis yhtään siedettävän näkösiä.. hankalaa ku kaikkina päivinä on vähän eri aikataulut.. En sano et mun elämä ois nyt mitenkään kauheen kiireistä tai mitään, mut joku tässä nyt mättää :D

Mua ärsyttää suunnattomasti ku en saa postattuu tänne niin usein ku haluaisin, ku en haluu et ne kuvat ja muutkaan on mitään huonoja.. Mula on korvantakana myös ihan tosi monii postaus ideoita ja yritän nyt pystyy niitä laittelee tässä nyt kunnolla!

Oon miettiny sellasta, mikskä sitä sanotaan, semmosta kuukausittain toisutaa postaussarjaa, tekisin aina sellasen kuukauden lopussa. En siitä sanokkaan nyt enempää mut sunnutaina sellaen sitten :) Jeejee, toivottavatsi se nyt toimii silleen miten oon aatellu sen. Siis tää ei oo mitään spektaakkelimaista et ei sellasta kantsi venailla, mut jotain kuitenkin. Tyykkään muitten blogien tollasista postaussarjoista hirveesti ja toivon että tää munki idea ois sellanen toimiva, jos ei ni sitten kehitellään joku muu :)

Oon tässä muutaman viikon nyt siivoillu ja laittanu huonettaa uuteen kuntoon ja niinku sanoinki että mulla on vaatekaappi myynnissä, ni nyt sain sen myytyä ja uus käytiin eilen hakee. Tän viikonlopun aikana pitis saada vihdoin tää huonetaas siistiks ja aattelin sit laitella vähän sisustus postausta. En oo todellakaan mitenkään sisustukseen perehtyny, mutta musta se on mukavaa ( kunhan ne projektit ei vaan venyis näin pitkiks ku tää mun huoneen projekti on nyt venyny-.-).

Sit oon jonki verran tässä shoppaillu vaik tuntuu ettei kaupoissa oo yhtikäs mitään ostettavaa ni yritän saada niistä tuotteista kuvii tänne, ku oon ainakin mun meielest tehny aika kivojakin löytöjä :)

Semmonen vuodatus tällä kertaa, ois kiva jos saisin nyt tästä blogista sit sellasen rutiini homman ja säännöllisyyden tähän mun arkeen :)) Mutta palataan toivottavasti pian!!

Terkuin Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti