23. marraskuuta 2010

Marilyn

Moikka!

Sain eilen pitkästä aikaa kuvattuu asua ees jotenkin. Ulkona alko olla jo pikkasen pimeempää mutta eiköhän noista jotain selvää saa :)
Tällaisessa asussa menin siis eilen koulussa. Ostin ton neuleen viikonloppuna Mangon alesta ja itseasiassa ostin samanlaisen myös harmaana. Ne ei ollu mitenkään kauheen suuressa alessa, mut normi hinta ois ollu n. 30 e ni nyt ne makso sit n. 20 e kappale. Toi on tollanen perus lörttöneule joka on maailman mukavin ja helpoin vaate, sen takii ostinki samantien sen kaksin kappalein. Mulla on se H&M:n raitalörttöneule ja voisin käyttää sitä aina, ja jotten tätä tekisis ni täytyi ostaa nyt sit nää uudet :) Toi oli ihan huipun värinen ja menee ton uuden huvin kaa mainiosti yhteen mun mielestä.

Oon tänää viiletelly kaupungilla koko päivän. Ensin kävin ajokorttiin tarvittavan teoriakokeen ja läpi meni!!! Jeee, oon ylpee ittestäni ku jännitin sitä ihan hirveesti. Isi oli tosi reilu ku se sano mulle äksön et "aika ihme juttu se teoriakoe, et en ois kyll uskonu et pääset sen läpi" et kiitti isi vaa luottamuksesta!! :D No joo ois ollu aika ikävä maksaa toiset 58 e tosta! Siis mun mielestä ihan järjettömän kallista toi touhu!!
Ton jälkeen mulla olikin jonki verran aikaa pyöriä kaupoissa ja oli ihan virkistävää pitkästä aikaa pyöriä kaupungin kaupoissa ku oon viime aikoina ollu niin laiska etten oo Itäkeskusta pidemmälle jaksanu lähtee.. Kävin hakee mun yo+valmistujaislakin ku mun piti tilaa se erikseen ku tavallisis kaupois ei ookkaa sellasta spessulakkia ku mä tartteisin. Toi lakki on tosi kivan näkönen ja must on tosi kiva ku se on vähän tollanen erilainen ettei jokasel vastaantulijal oo vappuna samanlaista!
Kaupoissa pyörimisen jälkeen olinki lupautunu kaverille malliks ku sillä oli sen meikkikoululla koe, vuosilukumeikkikoe. Ja mut taiottiinki 1950-luvun tyyliin Marilyn Monroeksi. Oli kiva istuskella laitettavana ja samalla vaihtaa sit kuulumisia kaverin kanssa, ja muuten tuli tosi makee meikki vaikken ton tyyppistä yleensä ees käytä. Leikin kotona sit vähän lisää mallia ku otettiin pikkusiskonkaa kuvia meikistä ja samalla koko Marilyn asusta, ku lupasin ottaa ja lähettää kuvia sit kaverille et se saa vähän näyttö' sit et minkälaisii kaikkii meikkei se on tehny. Tältä mä sit loppupäivän oonki näyttäny.


Hyvä ku tulin kotiin ja menin näyttää siskolle et kato miltä näytän se tuijotti pari sekkaa ihan suu auki kauhusta kankeena ja vähän ajan pääst oli et vitsi mä katoin et sun hiukset oli leikattu :D Eli siis ei ole leikattu vaain laitettu tollee pinneillä "palloks".


 Mahdollisimman Marilyn tyyliä myöskin ja toi oli paras minkä mun vaatekaappista äkkiä keksin, ja mun mielestä se sopii aikas hyvin :)


Ois tarttettu enää vaan tulikone ja sillä helmat heilumaan ni ois ollu ihan nappi ;D



Muuten meikki oli ihan super kiva ja semmonen mitä voisin ehkä joskus harkita käyttäväni paitsi et noin tummiin ja paksuihin kulmiin menis totuttelemiseen taas aikaa. Sillon kun mulla oli ihan tumman ruskeet hiukset ( siis mulla on ollu semmoset, ja siis monta kertaa) ni käytin tietenki tummempaa kulmakynää, mut nyt oon näitten vaaleitten hiuksien kaa käyttäny tietenki vaaleempaa ni noi tuntuu vähän hurjilta, mut onpahan kerranki ainakin saman muotoset kulmat :D

Miltäs eilisen asu näytti? Entäs Marilyn lookki? Sopiiko mulle? :D

Yritän huomenna kuvailla valosan aikaan ( jos sitä nyt yhtään ees olis) tän päivän ostoksia, koska löysin aika kivoja juttuja :P

T.Juulia

2 kommenttia:

  1. Tosi ihana asu, tahon tommosen neuleen!! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) No sit nyt äkkiä Mangoon, hyvällä tuurilla siel vois olla vielä :))

    VastaaPoista