27. joulukuuta 2010

Hold my hand


Moikka!

Olin ajastanu tän postauksen aamuks mut se ei jostain syystä tullu, mut tässä nyt vähä tämmösii mun
tän hetken lemppari biisejä :)






Noi Rihannan punaset hiukset on ihan sairaan makeet!!!!!




Tämmöseä, oiskohan siinä tarpeeks :D vähän innostuin..... :)))


Mulla ollu aika kaamee päivä ku noi alejen ekat päivät ei oo mitenkää kauheen helpot missää mut meillä töissä, huh huh!! En ymmärrä ketkä tulee sinne shoppailemaan ku ihmisii on niin sikana! No eipähän tekeminen meiltä myyjiltä lopu kesken :)

:)))))) Juulia

P.S. Vitsi mua ärsyttää ku tää mun blogi ei päivity tonne blogilistalle :sss viime postaus mikä siel on näkyny ni on se synttäri postaus, jos jollai on jotain vinkkiä antaa miten sen sais korjattuu ni ottaisin mielelläni vastaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti