23. joulukuuta 2010

i heart presents

Moikka!
Niinku eilein jo sanoinki niin kuvailin tänää vähäsen noita mun ylppäri + synttäri lahjoja. Sain ylppärilahjaks kaikkee semmosta mitä nyt yleensä saadaanki, enimmäkseen kirjekuoria, astiota ja vähän korujakin. Nää oli mulle enemmänku okei, koska en ollu mitään erityistä toivonukkaan.


Noi oli siis vaan noita ylppäri lahjoja, ja näissä seuraavissa kollaaseissa onki sit kaikkii vähän sekasin.
Uggit ja chanellin laukun sain poikaystävän äitiltä tuliaisena Kiinasta ja näitä olin siis todella toivonut. Ne oli siis ylppäri lahja ja oon niihin ihan super tyytyväinen!!! Toi laukku on ihan täydellinen! Sit noi otk -saappaat on Biancosta ja äiti ja isi osti ne mulle synttäri lahjaks. Mull on noi samat mustana lyhyempänä versiona ja ne on mun tän ja viime talven ihan leppari saappaat, ku ne on niin ihanan pehmosta nahkaa ja muutenki super mukavat :)
Sit toi hajuvesi tuli poikaystävältä synttäri lahjaks niinku noi korvikset tuli kaverilta synttäri lahjaks myös. Ne pääski heti käyttöön sillon synttäri päivänä tohon asuun minkä tossa alemmassa postauksessa esittelin. Toi iittalan lasirasian sain ylppäri lahjaks ja must se on ihan niin sulonen! Se on ihan mun värinen ja niin söpö! Täytin sen mun näteimmillä pienillä korviksilla :)


Kiva tää joulukuu ollu kyll ku mull on koko ajan juhlia :D eka ylppärit, sit synttärit ja nyt huomen viel joulu. Poikkis on jo ihan turhautunu ku joutuu joka toinen viikko keksii mulle jotain lahjoja ostettavaks :D No emmä kyll valita enkä kiellä etteikö lahojoja ois kiva saada :)

Onks teillä ollu jotain juhlia tai merkkipäiviä nyt joulukuussa? :)

Oltiin tänään pikkusiskon kaa ottelee vähän kuvia ulkona ja aattelin värkkää uuden vähän talvisemman bannerin tässä tänään tai huomenna :) Että talvikuvia tulossa lähiaikoina. Jos en ehi huomenna enkä tänään enää tulla niin ihan SUPER HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!

terkuin, Juulia

2 kommenttia:

  1. onks toi chanel siis ihan aito? wouh! aivan ihana jokatapauaksessa!

    VastaaPoista
  2. aitoudesta en oo sata varma, mutta kyllä siinä kaikkii jonki näkösii aitoustodistuksia tuli, mut eihän sitä voi oikee koskaan tietää.. Mut se on niin ihana ja aidoimman ja parhaimman näkönen tommonen laukku mitä oon ikinä nähny!! :) Meni heti mun ykkös laukuks :P Oon sitä niin pitkää toivonukki :) NYt ku vaa sais noita erikokosina ja värisinä ni aah <3

    VastaaPoista