7. joulukuuta 2010

Linnanjuhlat

Moikka!

Nyt onki ollu taas pieni hiljais elo vähän aikaa ku hulina vaan on jatkunu, mut uskon et se nyt tästä päivästä eteenpäin laantuu :)
Mulla on kuulkaas nyt sit valmistujaiset ja kaikki jo takana ja niistä tulee kuvii myöhemmin ku saan vaa kuvat laitettuu koneelee, mut nyt ois vähä mun mielipiteitä noista linnanjuhla asuista. Mä ainakin vietin koko eilisen illan telkkarin ääressä tarkasti tuijottaen, kuinkas moni teistä katto?

Listaan nyt lähinnä vaan näitä mun lemppareimpia, ku en viitti niitä kauheimia täällä kauheesti julkisesti kertoa, mut olihan niitäkin muutama..

Etenki erityisesti rakastuin tuohon vaalenavihreän mekon malliina en ehkä niinkään siihen väriin just, mutta malli oli NIIIIIIIN mua!!! Ja Nazima mekko oli tietenki hempeydellään myös hyvin mun tyylinen ja muutenki vaan tosi kaunis.

Taisinki jo jossain aikaisemmassa postauksessa mainitaettä tein linnanjuhliin yhdelle vieraalle puvun ja sitä oon nyt sit vääntäy viimiset pari viikkoo ihan yötä päivää ja sen takii oonki ollu niin kiireinen.No eilen se nyt sit palkittiin, kaikki toi raataminen ja muu, ku näin oman luomukseni telkkarissa. Ei ois voinu paremmalta kyll tuntuu!! Vaikkei siellä mua mitenkää mainittukkaa mut se et mä voin kattoo telkkarii ja sanoo et hei toi onki mun tekemä ja suunnittelema ni tuntu jotenki NIIIIN mageelta! Kiljutii vaa koko perhe eilein aina ku se vaa vilahti jossain vähäsen. Oisin toivonu että se ois näkyny kättelyissä vähän enemmän, mut onneks se näky sit tanssi lattialla vähän pidempään. No tämmönen siitä sit loppupeleissä tuli.


Ei näy tossa oikeen kunnolla mutta toi keskimmäinen kirkkaanpunanen mekko oli nyt sit se mun tekele.

Mitkäs oli teijä lemppareita linnanjuhlaasuista

Sit on pakko viel vähäsen valittaa ku siis mikä toi ilma tuol ulkona on???? Mulla oli tänä aamuna inssi, ja joo tosi kiva keli inssille ku se on muutenki jännä tilanne ni sit viel tollasell ilmall se on niinku superhyper jännä. No selvisin siitä ihan kunnialla ja läpi meni. JEE hyvä minä! No joo sit aattelin päivällä et no nythän mä voin mennä sit töihinki autolla ja isi oli samaa mieltä ni lähin sit Itäkeskukseen autolla. Ajoin ekaa kertaa yksin tossa säässä, ei kiva.. NO meno matka suju ihan hyvin ja löysin hyvin parkkipaikanki. No en uskaltanu mennä parkkihalliin niin se auto jäi sit ulos.. Ei niin hyvä idea... ku tulin töistä muutaman tunnin päästä ni auto oli mukavasti hautautunu lumeen ja sen ympärillä oli myöskin mukavasti lunrta. iinä mä sitten sitä putsailin ja ku yritin lähtee liikkeelle ni tietenki se jumittu just siihen paikkaan eikä suostunu liikkuu. Joku 15 min pääst sain sen sit siitä lähtemöön ku olin tarpeeks sitä venkutellu edes takas ja hurrasin jo ihan kybällä et olin päässy siit irti. Joo aivan liian aikaista hurrata... Pääsin ensimmäisiin valoihin ton jälkee ja juuttuin niihin kiinni, olin viel mahtavasti sillee et takaata ei kukaan päässy ohi ja seistiin siinä sit ainaki kahtien valojen ajat ku yriti moottori huutaen saada sitä autoo liikkeelle tuloksetta. No onneks sit takana olevan auton ajaja tuli auttaa mua ja työns mut siitä sit liikkeelle. Ihana ku avuliaita ja ymmärtäväisiä ihmisiä vielä on ku en mä ois siinä osannu mitään enää sit tehdä... Tällanen ei niin hyvä mut toisaalta hyvä päivä on mulla ollut tänäään.

P.S. Tein myös aika kivoja löytöjä ku kävin pikkasen kiertelee ennen töitä :P Niistä lisää ehkä myöhemmin.

<3 Juulia

4 kommenttia:

  1. Tosi kaunis toi sun tekemä mekko!

    Ja tossa kollaasissa olevaa, alemman rivin vasemmanpuoleisinta oon kans ihastellu :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!:) se on kyll ihana!

    VastaaPoista
  3. Tostahan tuli vaiks kui kiva! (: Olin iha pettyny ku en nähny sitä telkas ku niin et arvasin et se sen oli pakko olla ollut.

    VastaaPoista
  4. joo siit tuli aika hyvä, ja olin ite aika tyytyväinen :))) Joo mua ärsytti ku se vaa vilahti niin pikkasen siinä kättely kohassa :ss mut näky aika hyvin ja pitkään tanssi lattialla ja ilmeisesti jossai aamuteeveessä tai muussa sit myöhemmin :D ja ylen netti sivuilt löyty toi ihan hyvä kuvaki ni :D

    VastaaPoista