20. joulukuuta 2010

Måndag

Moikka!

(kiva ku noi mun otsikot on aina noin loisteliaita ja omaperäsiä...) Nyt on synttäreistä ja sen jälkeisestä päivästä selvitty ja koulussaki oltu tänää. Teen äitille nyt koulussa housuja ja ai että ku en yhtää tykkäää tehä housuja...:s Niinku oon varmaa jo aikasemmin kertonu tykkkään enitn tehä juhlavaatteita niinku mekkoja sun muita ja jos saisin päättää ni tulevaisuudessa tekisin vaan niitä, mut ei se nyt varmaa ihan niin sit kuiteskaa mee... Mut oon nyt innostunu tosi paljon kans tekee takkeja ja jakkuja, mulla onki kaks takkia ihan viitä vaille ( eli nappeja vaille) valmiina ja esittelen ne teille heti ku saan ommeltuu ne napit ja niille lävet :) Nimittäin sit on mun takki ongelma ratkaistu vähäks aikaa! :)) (huom. vähäks aikaa ;D)

Viime viikolla sain yhtenä päivänä otettuu asukuvan, ku mua ärsyttää suunnattomasti et tuol ulkona on ihan mustaa jo ennen 4, enkä tykkää edelleenkää salama kuvista :s No nyt ku tulee loma ni yritän saada niitä tänne vähän enemmän otettua :)
Mut tällasessa asussa menin viimeviikon, oisko ollu, torstaina.
toppi - vila, farkut - gina tricot, huivi - h&m, uggit - kiinasta

Tää asuki oli ihan kiva te sain sen kuvattua nimittäin tossa näkyy samalla mun pari uutta ostosta. Kävin viime viikolla muutamana päivänä kaupungissa ja yhtenä päivänä lähti sitten tän asun toppi mukaavan. Ostin kesällä, tai ehkä pikemminkin alku syksystä, Vilasta ihanan vähän ton tyyppisen topin kans mistä oon tykänny tosi paljon ni sen takii ostin sit tänki. Toin on kans tommonen helppo vaate ku se on tommonen löllö ja sopii melkee kaiken kaa. Tommosii helppoi vaatteit ei oo koskaa liikaa ( vai onko :D) Sit noi farkut on kans ihan uudet ja niist tuli heti kertaheitolla ihan mun lempparit!!! Siis TÄYDELLINEN istuvuus!!! aaahhhh ku on mukavaa ku päällä on hyvin istuvat ei yhtään lörpsöttävät farkut, ai että luksusta..! Noi on tarkotettu olemaan nilkkapituiset mutta kun minä, 164 cm pitkä henkilö jonka jalat on hyyyvin lyhyet, laitan jalkaan noista nilkkapituisista farkuista sen 32 pituuden ni perfecto, täydellisen pituiset eikä kerranki tartte lyhentää! :) Mutta siis suosittelen lämpimästi noita, mutta muistakaa vaa ottaa tarpeeks pieni koko koska noi venyy! Farkuista pitää aina ottaa se koko mikä kaupassa just ja just menee jalkaan, koska parin käyttö kerran jälkeen ne löystyy.. Oon tajunnu tän vähän liian myöhää, eli pari kk:ta sitten jotan tällähetkellä mun suurin osa farkuista on ihan lörppiä :(   
Mull on ollu toi kaulaliina päällä varmaa 85% kaikissa mun asuissa :D oon ihan rakastunu siihen! <3 siin on niin kivat värit ja nyt ku mun poikaystävän äiti toi mulle kiinasta tommoset just tohon sopivat uuggit ni voin alkaa käyttää tota aina! :D
Otin kuvii viel vähän noista paidan ja housujen yksityiskohdista ku ne ei oikee noissa tummissa kuvissa niin hyvin näy. Mut siis tossa puserossa on söpösti edessä tommonen silmunapitus ja se on siis ihan oikee, et ei mikää feikki, ku semmosiiki aika paljon näkee. Ja sit siin on helmassa tommonen ihana levee pitsi :) Tykkään pitistä <3 :D Sit noissa farkuissa on lahkeessa vetskarit ja koska ne on nilkkapituisik tarkotettu ni ne on ihan ihan pillit, mikä on mun mielestä vaan hyvä juttu :) ja ku nois on noi vetskarit ni noit ei ois voinu ees lyhentää, ni siks onki mulle hyvä juttu et ne ei oo täys pitkät.

Mitäs tykkäätte uusista vaatteista? Entä asusta yleensä?:))

Mulla alkaa aikamoinen joulu stressi iskeä. koska oon ostanu tähän mennessä vaan yhen lahjan :sss huomenna ois sitten tarkotus ostella loputki. Ei mun montaa tarttekkaa ostaa ni ei siillee, mut misk tääki piti taas jättää ihan viime tinkaan??? Miks mä en voi olla semmonen joka ostais joululahjat jo kesällä ettei tarttis stressaa.. no ei kai vois mitää huomenna sit tonne itiksee hullunmyllyyn, ku se on ihan täys, ou gad :D

Ootteks te ostanu jo kaikki joululahjat? :) kärsiiks lukijoista kukaa kans tästä samasta joulustressistä ku minä?

T. Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti