11. joulukuuta 2010

Rakas joulupukki...

... tällaisia juttuja oli kiva löytää paketeista tänä vuonna. En oo viime vuosia mitään joululahja listaa tehnykkää ni aattelin nyt tehä semmosen tänne. Nää vaan tämmösiä toiveita ja uskonki et joudun aika paljo noist varmaa ostaa ite mut listasinpahan nyt kuitenki, et jos vaik äiti lukis tätä ;)


Haluisin kauheesti uuden lompakon, ku toi vanha alkaa tuntuu ja onki kauheen epäkäytänöllinen. Haluisin semmosen isomman, pitkulaisen mallisen missä ois joko just tolleen yks vetskari ympärillä tai sit joku klipsi systeemi. Mut kriteerinä olis se et se on tommonen suorakaide, iso ja siin on enemmän tilaa korteille ku mun nykysessä... Toi kuvan yksilö on Marc Jacobsin ja ois ihan täydellinen, mut hinta oli vaan aika mukava...

Toinen juttu mitä oon kauan kaivannu on uus kello. Rakastan suuresti sitä mun Guessi valko-hopeista yksilöä ja nyt sit ois tarvetta kultaselle. Toi kuvan kello on Michael Korsin ja ois tosi kiva just sen ison koonsa vuoksi, eli kriteerit tähänkin toiveeseen ois iso koko.

Sit oon jo pitkää himoinu noita tollasia tyyli kirjoja. Haluasin kauheesti ton Lauren COnradin Style kirjan ja toi Nina Garcian kirja houkuttelis kas tosi paljon!

Mulla ei oikeestaa oo minkäänlaista ipodia tai mp3-soitinta vaan mun puhelimesta voi kuunnella musiikkia, mut en oikee oo siihen koskaa tottunu enkä siks juuri koskaan sillä kuuntele. Ja välillä ois kuitenki kiva kuunnella musiikkia.. Siks halusin tollasen Ipod nanon, just ton pienen, kosketusnäytöllisen mallin. Toi on niin söpö pieni ja ku sitä saa kaikissa kivoissa väreissä ni se ois iha sperkiva ;) haluisin ehdottomasti pinkin version :P

Oon nyt ihan koukussa Gossip girlii ja seuraanki nyt nettitahtiin sitä 4. tuotantokautta, mutta koska en sillon ku se alko ni sitä 1. tuottista seurannu ni haluisin sen ja sit se 3.:ki ois aika kiva ku en oo sitäkää nähny :s Toinen sarja mist ois kiva saada noita tuottiksia on ehdottomasti Friendit! Se on kans semmonen sarja mitä jaksaa kattoo aina vaan uudestaa ja uudestaa, vaikka ois nähy jaksot jo miljoonaan kertaa, se saa aina hyvälle mielelle! :)

Semmoisia toiveita mulla ois. Mitäs te meinaatte toivoo joululahjaks? :)

Hyvää viikonloppua!
Juulia

4 kommenttia:

  1. huolisin noi kaikki jutut, paitsi et uudelle ipodille ei toistaseks olis tarvetta :D

    korsin kellot on niiiin ihania! jos joulupukki ei muista mua sellasella ni taidan muistaa ite itteeni sitte synttäreillä :D ja tota lompakkoo oon kans katellu, mut hirmu hintanen tosiaan on :(

    VastaaPoista
  2. Joo ne on kyll niin ihania! mäki vähän miettiny et jos ei joululahjaks tuu ni ehkä pitää sitt palkita itteensä ite :D Joo toi lompakko oiski perfeckto, mut ei kyll ihan mun budjettiin sovi :s

    VastaaPoista
  3. Mäkin voisin kotiuttaa noi kaikki! Varsinkin kellon ;) Lompakkokin ois enemmän kun mieluinen.

    Mulla on nyt ollu toi Style-kirja syksystä asti ja suositteken ehottomasti! Sen saa Amazon.uk.sta jollain kympillä tilattua postiluukusta alas!

    VastaaPoista
  4. Hei kiitti vinkistä tosi paljon!!:) Nyt on kyll pakko se tilata :>

    VastaaPoista