22. joulukuuta 2010

Synttäri asua

Moikka!

Niinku tossa lauantaina postailinki ni mulle oli siis sillon synttärit ja olin niitä parin kaverin ja poikaystävän kanssa Helsingin yössä vähäsen juhlistamassa. Mulla oli kauhea asukriisi silloin päivällä ( suuri ylläri varmaanki kaikille...) vaik olinki asua miettiny jo muutamaa päivää aiemmin ja olin päätynyt kahden asun välille. Olin siis todellakin vaan miettinyt näitä kyseisiä asuja ja kun niitä sitten la päivällä koklailin, ne ei näyttänytkää yhtään niin hyviltä ku olin aatellu niitten näytävän... ( tämä myös varmaankin hyvin suuri ylläri...) No toiseen asuun sitten vähän pitkin hampain päädyin, ku ei muutakaa sitte mukamas ollut..
Kuitenkin jotenkin ihmeen kaupalla tykästyin jossain vaiheessaa asuuni kauheesti ja onneksi! Minulla on ainakin silleen usein että jos ei tunne oloaan hyväksi päällä olevissa vaatteissa voi olla koko ilta pilalla... joten onneksi tykästyin :) En saanut taaskaan otettua asukuvaa silloin illalla ( myös suuri yllätys...), mutta kuvailin vaatteita vähäsen tänään päivällä olkkarin matolla, koska en jaksanut niitä ruveta uudestaan päälle laittamaan, eikä mulla ois kyllä ollut kuvaajaakaan, joten nää kuvat nyt on varmaa kuiteski paremmat ku jotku mun itselaukaisin väkermät :)

Tällaisia kappaleita oli siis päällä lauantaina.
Eihän noi vaatteet nyt kauheen imartelevilta ja kauniilta tossa liitteenä näytä mutta yrittäkää jotanki kuvitella noi päälle :) Toppi on uus ja ostin sen ( oisko ollu) viime viikolla Vilasta. Se on tosi kiva perus tuubitoppi, mutta juhlavamman siitä tekee toi pitsi. Oon niin rakastunu pitsiin :P Toi pusero yhdistettynä lempifarkkuihin ja lempi korollisiin saappaisiin, mitä mä ees aattelin et toi asu ois voinu mennä pieleen?? Noi kengät on ne mistä sillon joskus jonki aikaa sit postasin ku ostin ne, noi on niin super kivat ku otin niist ne remmit pois ni ne on jo ihan eri tyyliset ja sopi tolleeen paljon paremmin tohon asuun! Must tuntuu et noitten kenkien ansiosta lopulta tykästyin niin kauheesti tohon asuun, koska rakastuin niin tulisesti noihin kenkiin taas.. Oikeenlaiset kengät kyll niin viimeistelee asun!

Hei sain muuten tänään ostettua viimeisen lahjan, jeij! Attelin et lahjojen ostot ois jääny ihan aattoaamuun, mut ei onneks :) Viimeisen lahjan kävin tänään hakemmassa poikaystävälle, hope so se pitää siitä. Miehille on niin vaikee ostaa lahjoja, varsinki tolle mun jätkälle! :D

Yritän saada huomenna kuvattuu vähän noita lahjoja mitä oon täs joulukuun aikana saanu ylppäri ja synttäri lahjaks, ku oon saanu aikas kivoja juttuja :P

Nyt kattoo Gossip girliä ( oon niin koukussa!!!!), huomisiin!

:) Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti