3. helmikuuta 2011

My spring colors

Moikka!

Ku oon nyt fiilistelly tässä tätä alkaavaa ( toivottavasti tosi nopeesti!) kevättä ja tuleevaa kesää ihan kauheesti ni aattelin jakaa teijän kaa vähän noita mua tällähetkellä erityisesti miellyttäviä värejä ja tein niistä parit tommosta kollaasia :)

ON varmaa sanomattakin selvää että fiilistelen sitä corallia edelleen ihan kybällä! Se on mun ihan yks lempiväreistä tällä hetkellä, mut sen lisäks kaikki muutkin persikan-puuterin- nuden välillä miellyttää silmää hurjasti.

Voihan hitsi ku toi meni nyt tommoseks pikselimössöks.. No ei voi mitää. Mut siis tos on ihanii juttuja mitä pitis kevääks/kesäks saada! JOtku kivat nuden tai korallin väriset korkkarit ja sit joku tommonen vähn tummemman punanen laukku ois tosi kiva piristämään asuja! :))

Sit yks mikä mua aina kesäsin (ja oikeestaan aina muutenki) viehättää huimasti on valkonen ja etenki sit yhistettynä siniseen! Se on vaa niin raikas combo, vaikkakin aika liian suomi tyylinenhän se on, mutta toisaalt ei sen tarvii olla! Sinisessä on onneks niin paljon sävyjä, et varmasti löytyy semmosii mistä ei tuu likaa suomi viboja ;D Ite tykkään semmosest puhtaasta "tavallisesta" sinisestä, eli ei niinku liian tummasta eikä vaaleesta vaa aika perus ( mut ei kuitenkaa nyt siitä suomi lippu sinisestä!)..


Oon syttyny tolle siniselle ihan tässä vasta muutaman vuoden sisällä, ku oon tajunnu että se mätsää aika kivasti mun sinisten silmien kanssa. Ennen tota aattelin aina et se on ihan poikien väri ja käytin vaan pinkkiä... Tiiän et toi oikeessa yläreunassa oleva neule näyttää hyvin irrallisesta tosta kollaasista, mutku tein noi molemmat kollaasit polyvoressa ja sielt ei löytyny Ginan juttuja ja halusin ton neuleen erityisesti tohon ni lisäsin sen jälkikäteen picasassa ja eihän se nyt kauheen hyvältä näytä.. Mut ton neuleen sininen on semmonen aika kiva mistä tykkään :P

Sit keväällä mulla tulee aina kauhee into kukkakuosia kohtaan ja haluisin sitä paljon, mut oon tosi nirso yleisestikki kuosien suhteen.. Täydellistä kukkakuosillista kangasta en oo varmaa ikinä nähny, oon joutunu tyytymään sit siihen melkeen täydelliseen aina.. Kuosissa pitää kaikki, väri, kuvion muoto ja kuvion koko, olla kivan näköäset ja sopuisessa suhteessa ja sopivan kokosia ja yms. yms. yms.. Kukka kuosi on siitä tosi haastava, ku siinä yleensä on useita värejä, ni niitten pitis kaikkien miellyttää ja näyttää hyvältä yhessa, saatiki sitten se kukkien koko... huh ku se vaikuttaa paljon! :D Toinen tosi haastava kuosi, mistä kuitenkin pitäisin tosi paljon on leo kuosi.. Toi on ehkä vielä haastavampi ku kukka, ja siitä täydellisiä kankaita oon nähny tosi vähäsen.. Ja toi leo on vähän semmonen et siinä en tyydy ees yhtään vähempään ku siihen täydelliseen.. Leo kuosissa voi mennä kans niin moni vikaan.. Yleensä niissä on kuitenkin väärä värin sävy pohjalla tai kuvion koko, en tykkää mistään pienistä leo pilkuista... Ääh oon vaikee :D

Mitäs värejä te meinaattee hamstrata kevääks/kesäks? Löytyyks ketään muuta kuosinirsoa ihmistä vai oonks ihan yksin ongelmieni kanssa? :D

Toki on muitakin kivoja värejä ja sävyjä mitä oon kattonu, et mitä haluisin vaatekaapiiini, mut tos on noi tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä olevat :) Nyt ku julkasen tän postauksen ni käy kuitenki niin että mulla ei nähä mitään noita värejä yhtään kesällä... Ois niin tyypillistä...:D

Terkuin Juulia

2 kommenttia: