17. helmikuuta 2011

Live like it's FRIDAY everyday

Tän päivästä asu vähän väliin, ni ette ihan kyllästy noihin Pariisi hömpötyksiin koko aika ;) Huomenna jatkuu se sitten mut nyt vähän tän päivän fiiliksiä.

Oi ku oli mukavaa aamulla ku aurinko paisto ja laitoin ekaa kertaa (Suomessa) aurinkolasit päähän, sitten varmaa syyskuun.. Mulla on ollu niitä kauhee ikävä <3 Pariisissa niitä jo vähän pidin ja siks ehkä tää jäi vähän päälle. Oon ollu varmaa tosi fiksun näkönen, ku oon kävelly tuolla ulkona toppatakissa huppu syvällä päässä, ja kaulaliina puoleen naamaan asti vedettynä ja sit aurinkolasit silmillä C: Noh ei ainakaan häikässy yhtään :)


Vähän on taas hämäriä kuvia :s Mutta tän päivän asuun pääsi pari uutta juttua pariisin tuliasena. Elikkä toi paita on ostettu sieltä Zarasta. Ihastuin täysin sen värimaailmaan ja ku tarkemmin kattelin tekstiä ja printtiä niin oikein kivalta näytti. Otsikon teksi lukee paidan yläreunassa :) Ootan niin että pääsen pitää tota samaa asua sillee et farkkujen tilalla on farkku shortsit ja uggien tilalla korkkarit <3 kesä tuu joooo!!!


Laukku on myös Ranskasta, siitä paikallisesta pikku kaupasta, minkä edellisessä postauksessa jo mainitsinkin :) Toi on tommonen Mulberryn Alexa mallin näkönen ja tykkään siitä huimasti. Oisin ottanu tosta sen ihan pikkasen isomman koon mielummin, mut mun kaveri ehti sen nappasta ekana. Tykkään kyllä tostakin tosi paljon, ku en tartte nykyään päivisin mitenkään kauheesti tavaraa, ni toi menee ihan hyvin.


Tänään oli myös vähän normaalista poikkeava hiustyyli.. Suoristettu + keskijakaus, ei oo sitä ihan ominta mua, mutta olin kyll tohon kampaukseen ihan tyytyväinen. Oon monesti tota jakausta mallaillu, mut en oo vaa kokenu sitä oikee omaks, mut tänää se jotenki natsas. Sormissa näkyy muuten myös uutta Pariisista tuotua Sephoran kultasta kynsilakkaa. Etin just tommosta lakkaa, enkä ollu Suomesta oikee mistään mitään kivaa löytäny, ni tuolla mua onneks lykästi :))

Semmosta on ollut päällä tänään. Mitäs tykkäätte asusta? Entäs tosta vähän erityylisestä kampauksesta? :) 

Sit mietin vielä semmosta, ku huomasin et oon unohtanu ton In or Out -postaussarjan oikeestaa kokonaa ni mitä mieltä ootte, pitiskö se herättää henkiin uudestaan? Ku oon huomannu et viime aikoina toi Jump in postaus on keränny jonkin verran katseluja.. Jos ootte sitä mieltä että sitä ois hyvä jatkaa, ni laittakaa ihmeessä ehotuksia, et mistä muoti-ilmiöstä halusitte sen tehä, et saisitte mun ja etenki toistenne mielipiteitä niistä vähäsen :))

 
xoxo, Juulia

4 kommenttia:

  1. Ihana kampaus, sopii sulle tosi hyvin (:

    VastaaPoista
  2. kiitos :) Kiva kuulla, ku en ollu ihan oikeen varma, mut pitää kuitenki aina välillä kokeilla jtn uutta :) Ehkä laitan nyt sit toistekki.

    VastaaPoista
  3. Sulle sopii toi kampaus tosi hyvin :) Tosi nätti!

    Ja vitsi toi laukku on unelma! Mitä matskuu se on?

    In or Out jutut kiinnostaa :) Voisit tehä esim uusista muotijutuista mitä huomaat. Olis kivaa :)

    Niin ja hei... Miten selviät niissä kamalissa pakkaslukemissa?
    Oon tulossa ens vkolla Suomeen käväsee, ja kattelin just että oikeen kivat pakkasasteet luvassa siellä... haha.

    Ainii ja sit kans et mitä vaatteita pakkasit mukaan tonne Pariisin reissulle, ja miten yleensä pakkaat matkalle mukaan?
    Tosiaan pitäis tässä alkaa pakkaa matkalaukkua Suomea varten, taidan täyttää sen villapaidoilla, toppatakilla ja UGGeilla :D

    -Minttu

    VastaaPoista
  4. Kiitos tosi paljon :) Joo rakastuin tohon laukkuu ihan ensi silmäyksellä, ku olin tommosta sitä MUlberryn laukkuaki katellu, ni toi oli niin ihana :) Se on teko nahkaa, mut tosi hyvän tuntusta semmosta.
    Juu kyll mä aattelin herätellä sen taas henkiiin :) katotaa jos tän kuun vikalle päivälle saisin kerättyä jonkun kiva aiheen mistä tehä sen :)

    No tosi huonosti! :D tää on ihan järkyttävää varsinki ku pääs just tuolla vähän kevät fiiliksiin.. täks päiväks oli kait luvatu -26.. että sillai :D mut siis hyvällä toppatakilla ja isolla kaulaliinalla +uggeilla pärjää ihan mukavasti. en oo mikään kauhee palelija, ni sen takii en osaa ihan kauheesti päälle laittaa. et tonki asun päällä mull oli sit vaa ton bannerin toppis ja kauluri. ehkä tähän on jo vähän karkaistunu.. huono juttu..

    oon tosi surkea pakkaamaan, ja pakkaan aina kaikkee liikaa mukaan kauheesti. mut tonne pakkasin ton laurenin style kirjan ohjeiden mukaan, ni sain ihan kivan garderobin mukaan :) Periaatteena siinä oli se että ottaa mukaan enemmän yläosii ja vaa muutaman alaosat. Mulla oli esim 2 farkut mukana ja sit noita kevyitä puseroita enemmän. Mut voin laittaa siitä vaikka oman pikku postauksen ja kuvan niistä kirjan ohjeista :))

    Suomen kohdalla toi suunnitelma kuulostaa oikein hyvältä :DD

    VastaaPoista