27. helmikuuta 2011

My heart is beating like a jungle drum

Mooi! :)

Tänään oliki sitten työpäivä ja mun piti mennä aamulla Valtterissa kirppiksellä taas pyörähtää, mut sit en mennykkää, en ois jaksanu herätä.. :s Mut vitsi oli ihana aamulla herätä ku aurinko paisto sisään ikkunasta ja oli ihanan valosaa. Ja sit ku pääsin 4 töistä ni olin jo jotenki asennoitunu siihen et on jo ihan pimeetä ja kaikkee mut ei ollukaa vaan aurinko paisto vieläki ihan täysii :D Se oli mukavaa :))


Tämmöinen oli mun työasu tänään. Ton paidan perään jo vähän kyseltiinki eli ton näitte vilaukselta siinä Paris part. 2 -postauksessa ku toi oli sillon tokana päivänä siellä päällä. Yks tän kevään lemppari löydöistä ehdottomasti! :) Ainoo mikä häiritsee tossa on se et se on takaa aika paljon pidempi tai siel takana on semmonen "läppä" minkä mun on tarkotus lyhentää pois et se ois niinku edestä ja takaa yhtä pitkä, mun kunhan vaan jaksan joku päivä. Sen takii en ollu sitä teille esitelly vielä.


Vitsi ku oon ihan rakastunu mustat ohuet sukkikset + otk sukat yhdistelmään <3 Ostin tänää ginasta uudet otk sukat ja pilkku sukkikset, et saatatte nähä joku päivä kohta semmosen kombon :P Nyt on kiva ku tänäänki oli just leudompaa ni tarkeni tolleen ihan hyvin mennä.

pusero+toppi - Gina tricot, trikoohame - H&M, sukat - Lindex, laukku - Pariisi



Niinkun varmaan viime päivien kampauksista huomaa, et oon hiukkasen kyllästyny tohon mun tukkaan ja yritän aina laitella sitä vähän eritavalla jotten ihan kuollakseni kyllästyis... Letit on ollu aika suosiossa tässä viime päivinä :) Ostin eilen semmosen vaahtosävy jutun, jos saisin vaikka tota väriä vähän kirkastettua, ku en millään jaksais ihan vielä mennä kampaajalle. Mut jos se ei toivo ni ehkä mun pitää sit vaa luovuttaa ja lopettaa tää sinnittely ja mennä sinne kampaajalle :D

Mitäs mieltä asusta? entä kampauksesta? :)

-Juulia

6 kommenttia:

  1. Ihanan keväinen asu! Munki ois tarkotuksena ostaa tollasii hempeitä paitoi, en oo vaa mistää viel löytäny ;<

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Ihana kampaus, ja mun blogissa ois sulle muuten haaste ! (:

    VastaaPoista
  4. Keijju, kiitos, tykkäsin kans ite just tosta keväisyydetsä siinä, ku oon niin kevät fiilingeissä jo :D Ei tee yhtään enää mieli laittaa mitään paksua päälle.. :D Mullaki ois tarkotuksena ostaa vielä lisää, mut onneks noita alkaa kauppoihin pikkuhiljaa kokoajan tulla lisää :) Pitää vaan olla tarkkana ettei missaa hyviä yksilöitä :P

    Jasmine., kiitos :) oi vitsi vähäks ihanaa, KIITOS! :))

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Kiitti :)) Joo mulla on ollu vähän sama ongelma :D Oon vaa niin kevät/kesä ihmisiä ettei mitään rajaa. Nytki oon ihan onneni kukkuloilla ku aamulla sai herätä jo 7 auringon paisteeseen <3 Kevät vaattetki on niin inspiroivia :))

    VastaaPoista