1. maaliskuuta 2011

The Gorgeous Blogger

Kiitos tästä tunnutuksesta tai haasteesta vai mikä tää nyt onkaan niin Jasminelle.  :)

Milloin aloitit blogisi?

Kesäkuussa, itseasiassa 16. kesäkuuta tarkalleen, kirjoitin ekan postauksen.

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?

Lähinnä vaatteista, tyylistä, muodista ja kaikesta tommosesta hömpästä. Jonki verran tulee myös kuulumisia höpöteltyä ja ompelujutuista postailtua :)

Mikä seikka tekee blogistasi erilaisen verrattuna muihin? 

Tää on tosi vaikee, ku en mä nyt nää tätä mun blogii mitenkään kauheen erityisen erilaisena, mut kyllähän eri kirjottaja aina tuo kaikkee omaaja erillaista. Ni minä tän sit varmaan muista erilaiseks teen :)

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen? 

Olin jonkin aikaa muotiblogeja seuraillut ja sit se vaan alko jotenki tuntua niitä lukiessa et se vois olla munki juttu. Mietin useemman kuukauden et perustanko tän, mut sit otin itteeni niskasta kiinni ja loin tän blogin. Enkä oo kertaakaan katunu :) Tykkään tästä bloggaamisesta tosi paljon!

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

No oon kyll tähän ihan semi tyytyväinen. Tietenki aina ois kiva et ois vielä enemmän aikaa tälle et ehtis postailee useemmin. Ja tietty ois kiva jos kaikki kuvatki ois oikeen tosi hyvän laatusii, mut yleisesti ottaen tunnen et tää on sen näkönen ja olonen ku tän kuvittelinki ja ihan ominta mua tää on kyllä :))

Vitsi mietin niin pitkään et kenelle tää nyt pitis laittaa eteenpäin, ku tosi moni on tän jo saanu ja mun mielestä kaikki bloggaajat tän ansaitsee! Eli päätin et laitan tän eteenpäin kaikille ketkä nyt tätä lukee ja omistaa blogin, eikä oo tätä vielä saanu! :)))


Mulla on menny tässä eilisen ja etenkin tän päivän suunnitelmat aika uusiiks siitä miten ne olin suunnitellu siksi tämä blogihiljaisuus. Tänäänkin mun piti tulla laittaa kuvaa asusta ja muuta, mut ei sit oonistunukkaan enkä saanu otettua kuvia ku kamera oli jääny kotiin, ja tulin tänne vast niin myöhää ettei ois mitään kunnollisia enää saanu otettuu... Toivon että huomenna sitten menis asiat suunnitelmien mukaisesti ja saisin asua kuvattua :)) Ei muuta kun huomiseen! :)

T:Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti