11. maaliskuuta 2011

Tämmöstä tänään

Mooi!

Tänään koulun jälkeen oon...

...syöny karkkia...


...käyny äitin kaa Tammistossa isossa uudessa Eurokankaassa ja tehny hyvän löydön...

(noista pitis kohta pyöräyttää maximekko kevään yo-juhliin )

...dataillu...

(oon vähäsen ihastunu tohon isin iPadiin :))
...piirrelly...


...ja hengaillu Cindyn kanssa...


Kattokaa nyt sitä, tuitui :DD <3 Se oli mun piirrustus kaverina :)

Tämmösissä rennnoissa tunnelmissa on mun perjantai menny, on kiva olla ollu vaa ihan rauhassa himassa.. Sit huomenna saa onneks nukkuu piiitkään, ja on mulla huomiseksi kaikkii kivoja suunnitelmia, toivottavasti sää ois vaa parempi ku tänään :s No mutta kivat viikonloput teille! :)

xoxo Juulia

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. hihi, se on kyll aika :P<3 mukava rntoilu päivä :)) kiitos ku jaksat aina kommnetoidan C:

    VastaaPoista