9. huhtikuuta 2011

Just perfect!

Moikka!

Tää huhtikuu on alkanut blogin osalta vähän hiljaisesti, mutta eiköhän tähän tule muutosta! Sain alkuviikosta tehtyä ja lähetettyä Taikin ennakkotehtävät ja nyt sit vielä pitää noitten Lontooseen lähetettävien papereiden kanssa vielä vähän pulata, mutta kohta nekin pitää jo lähettää, ni sit on kaikki tää kouluun haku stressi ohi :) Mitään muuta kovin ihmeellistä ei ole tapahtunut, töiden ja koulun merkeissä menee aika paljon aikaa. Nyt on kuitenki ihanaa ku alkaa olla jo aika pitkään päivisin valoisaa, mikäli aurinko vaan paistaa, niin ehtii vähän enemmän kaikkea tehdä :)

Meillä oli mun poikaystävän Joken kanssa 2-vuotispäivä tossa torstaina ja oltiin sitten sen kunniaksi eilen syömässä. Jokke oli valinnu paikan, ja hyvin oli muuten valinnut! Oltiin kaupungissa Tony's Deli -nimisessä raflassa, ja siis ihan tajuttoman hyvää ruokaa. Varmasti yks parhaimpia ruokia mitä oon ravintolassa syönyt, ikinä. En oo vieläkää oiken päässy yli siitä kuin hyvää oli :P Voin suositella todella lämpimästi! :)

Sain onneksi napattua asukuvat ennenkuin lähdin, koska sitten kamera unohtui ihan tyystin vaikka laukun pohjallahan se mukana kulki. Nyt vähän harmittaa etten muistanut ottaa sieltä yhtään kuvaa, koska niitä ois ollut kiva tännekkin vähän laittaa, mutta ehkä joku toiunen kerta sitten :)

Tämmöistä siis päällä.

Nää on nyt aika tämmösia yltiö muotibloggaajamaisia "ei katsota kameraan" kuvia, mutta tollatavalla, pakko myöntää, noi asukuvat joskus vaan onnistuu aika paljon paremmin. Tykkäsin asusta tosi paljon, ja se oli musta just sopivan juhlava ja rento, ku en ollenkaa tienny et mihin Jokke oli mua viemässä, ni oli hankala pukeutuu, mut onnistuin mielestäni oikein kivasti. Melkeen samalla asulla olin liikenteessä viime viikonloppuna, kun oli muutaman tyttökaverin kanssa vähän ulkona, mut farkkujen tilalla oli kiiltoleggarit.


 Toi jakku on ehkä yks mun kivoimmista vaatteista mitä omistan mun mielestä. Haluisin tommosen toisen värisenki ja vähän harmittaaki ku en ostanut sillon kun niitä oli. Oiskohan niitä vielä jossain? Pitää ehkä käydä kattomassa, koska oon käyttäny tota tosi paljon. Se on täydellisen pitunen ja ihanan slimmi malli, just perfect!

Jakku+toppi+kengät - H&M, farkut - Gina tricot, laukku - Kiinasta, trenssi - Vila


Sit vielä yks astetta tönkömpi kuva tähän loppuun :D Noin siinä käy kun yrittää kameraan kattoa :D Mut siis aloitin eilen trenssikevään! Eli ekaa kertaa oli trenssi päällä tänä keväänä, mähän oon nahkatakilla vedelly jo vähän pidemmän aikaan, mut nyt sit pääs toikin ekan kerran ulos.

Mitäs mieltä te ootte asusta? Onks teillä jo kevät takit käytössä vai meetteks onks vielä liian aikasta? :)

Mulla on vapaa viikonloppu nyt meneillä ja siis ihan vapaa myös kaikilta suunnitelmilta. Oon kova kaikkee suunnitelee ja yleensä viikonlopuille aina, varsinkin jos on töistä vapaata, niin kasaantuu kaikenlaista puuhaa, eikä ne loppujenlopuksi ole vapaita nähneetkään, mutta nyt ei ole sen kummempia suunnitelmia ollenkaan. Tänään oon käynyt jo lenkillä, pitkästä aikaa ja huomenna aattelin kirpparilla pyörähtää ja sit illemmalla ois tarkoitus treffata mun serkkua pitkästä aikaa. 

Nii ja kattokaas mitä mun kulta on oppinut! Se on niin fiksu ja taitava!


Kivaa viikonloppua kaikille!

<3 Juulia

P.S. Aattelin tänään tai huomenna kuvata vähän noita tuotteita mitkä ois myytävänä ja laittaa tänne ni kiinnostuneet voi sitten ottaa yhteyttä, et olkaa silleen kuulolla :)

4 kommenttia:

  1. Ootko värjänny hiukset, ku tossa videossa näyttää siltä? ;o Ihania nää videot, erilaista! JA NUO KUVAT! SUN HIUKSET<3 AA! lisäälisää!(::<3 ja tosi hyvin otettu nuo kuvat! selviä ja isoja!

    VastaaPoista
  2. En oo värjänny, tossa videossa on vilahtaa mun sisko ja mä oon kameran takana, että ne on sen hiukset mitkä näkyy :) Tai tuommoiset hiukset mulla on ku noissa kuvissa :) Kiitos hurjasti! <3 Joo ite tykkään niistä kans, ku taustakin on sopivan simppeli ja muuta :) kiitos todella paljon ihanista kehuistasi! :)<3

    VastaaPoista
  3. ihanaa pitkästä aikaa on siulta taas postauksia ilmestynyt!! =) kiva päästä lukemaan siun juttuja lisää <3 ja onnea teille 2-vuotispäivän johdosta! =) meillä tais oman poikaystävän kanssa tulla samana päivänä 3v2kk täyteen :)
    toivottavasti siun postaustahti taas palaa normaalille tasolleen :)

    VastaaPoista
  4. Joo tossa välissä olikin vähän semmoinen spontaani tauko, mutta yritän kovasti aina päivittäin jotain kirjoitella :) Välillä tietysti ei ehdi ( niinkuin eilen) tai ole ideoita, mutta pyrin pitämään ton postaustahin kyllä semmosena tasaisena :) Ihana kuulla että niitä halutaan lukea <3 Piristi kovasti, tähän menessä aika huonosti mennyttä päivääni ,tuo kommenttisi! :)
    Oi ootteki ollu jo pitkään, onnea myös sinne! :)

    VastaaPoista