14. huhtikuuta 2011

Välillä vihreetä

Moikka!

Taas jäi muutama päivä välistä, mutta nyt onkin sitten kaikki kouluhakuun liittyvät jutut tehty! Tänään aamulla kävin viemässä Lontooseen lähtevät paperit postiin ja nyt sitten vaan odotellaan tuloksia, iiiks :S Ihanaa kun ei tartte noita enää miettiä ja niistä enää stressata. Oon tosi kova miettimään, hauduttelemaan ja stressaamaan kaikkia juuri tuon tyyppisiä asioita, joten on aika helpottavaa että ne on nyt postissa eikä niitä voi enää muuttaa :)

Vaikka noi on nyt tehty, ni se ei ikävä kyllä mun kohdalla tarkota sen enempää vapaa-aikaa :s Nyt nimittäin pitäsi alkaa urakalla tekee muutamaa valmistujaismekkoa.. Ne on kyllä onneks kivoja tehdä, ja menee sit nopeesti ku ne vaan alottaa. Musta on tosi jännä, ku tän kevään piti olla mulle semmonen "välivuos" että tässä vois sitten ottaa rennosti ja latailla akkuja, että kun menee kouluun syksyllä ni jaksaa, mut nyt mulla on koko ajan kauhesti tehtävää, kiirettä ja stressatavaa :D En näköjään osaa ottaa kauheen rennosti, vaan jotenki automaattisesti hamstraan töitä ja tehtäviä semmosille jaksoille millon ei alunperin olisi niin paljoa tehtävää ja kas kummaa vähän ajan päästä huomaa et sitä tehtävää onki sit taas mielinmäärin.. :D Noh silleen mä toiminki ehkä parhaiten, ku mulla on tekemistä tarpeeks, ku turhaudun vaan jos on ihan liikaa "ylimääräistä" aikaa. Oon ehkä vähän outo...?


Tämmönen asu mulla oli päällä tiistaina, jos en ihan väärin muista. En tiiä oonko noita housuja täällä muistanu esitellä, vaikka on ostanu ne jo ennen joulua. Noi on varmaan ainoa asia mitä omistan vihreässä värissä.. En oo sen värin mikään ylin ystävä, enkä suurkuluttaja, mutta noi housut jostain syystä kiehto tosi paljon! Aika monet tommoset reisitaskuhousut, mitä kaupoissa katoin ni oli kauheen leveitä, ni en todellakaan halunnu sit lisää levennystä reisiin vielä, ni noi oli ihanan tiukat ja kapeet. Ja sit yhistettynä tommosiin neutraaleihin väreihin ni musta ne näyttää oikein kivalta :)


Näissä mun viime asuissa ei oo kauheesti ollu mitään vaihtelevuutta noitten asusteiden kohdalla, mut mitäs kivoja juttuja mitkä toimii niin vaihtamaan :)


Kaikista kivoimmalta noi housut mun mielestä näyttää tiukan, ihan tavallisen, valkosen teepparin kanssa. Valkonen ja toi armeijan vihree näyttää mun mielestä tosi raikkaalta yhdessä.

Sit arvatkaas mitä!!!


Avasin ballerina kauden tänään! :) Eli kevät on todellakin virallisesti alkanut! Pariisita ostetut uudet ballerinat sai tän suuren kunnian.

Kohta pitää lähtee töihin ja sitä onkin sitten loppuviikko joka päivä...:s no onneks ulkon paistaa aurinko ni se vähän piristää :)

Mitäs mieltä olitte tästä asusta? :)

Juulia

4 kommenttia:

  1. Mistä noi housut ostit? :) Aika mahtavat! Itekki ettiny vastaavia, mut sopivia ei oo osunu kohdalle.

    VastaaPoista
  2. Oho unohtuki noi mistä oon noi vaatteet ostanu.. Mut siis noi ostin JC:stä :)

    VastaaPoista
  3. Noi baltsut on niiiiin ihanat ! <3

    VastaaPoista
  4. Kiitos <3 Tykkään ite niistä kans hurjasti! :)

    VastaaPoista