1. kesäkuuta 2011

1. KESÄkuuta

Mooi!

Kivaa kesäkuun ensimmäistä päivää! Hitsit ku aika menee nopeesti, ku nyt on jo kesä, vastahan oli joulu? Nii ja aika on mennyt mulla nopeasti myös tässä muutamat päivät enkä oo ehtiny postailemaan oikeen, ku on ollu kauheesti kiireitä.. Pahoittelut siitä..


Eikä tää kiree kyllä tähänkään lopu vaan pitäisi ens viikon keskiviikkoon mennessä saada noi portfoliot valmiiks, et ne ois sit täydelliset kun lähden sinne Lontooseen haastatteluun, ja ne tuottaa aika paljon duunii. Sit on tietty koulua ja töitä ja kaikkea muutakin tässä. On vähän inhottavaa kun tuntuu ettei oikeen ehdi tehä mitään ihan täydellä teholla, tai tuntuu etten malta oikee mihinkää keskittyy vaa ajatukset harhailee ihan koko aika, ja siks ei tuu tehtyy oikee mitää järkevää.. No toivon että tuo huominen vapaa päivä koulusta ja töistä auttais tässä ajatusten kokoomisessa, etten ihan hulluks tulisi :)



Huomenna mennään varmaan Niksun kanssa kuvailemaan noita mun tekemiä vaatteita et saan sinne porfolioon vähän jotain kivoja kuvia ja sit yritän myös kuvata noi viime aikojen shoppailut ni saan niitäkin vähän päivitettyä :) Mut ei mulla muuta, lopetan nyt ennen kun joku nukahtaa tähän tylsään tekstiin, tai oikeestaan ennen kun mä nukahdan kesken kirjottamisen :D

Huomisiin!

<3 Juulia

P.S. Kuvituksena tän päivän asua, ois kiva kuulla mitä ootte mieltä siitä :) Saman tyylinen asu oli päällä myös eilen, shortsien tilalla oli vaan farkut..

2 kommenttia:

  1. Näyttääpä muuten kivalta hiukset suorinakin! Voisin tänään itekin kokeilla...
    Voi vitsi miten jännää tuo Lontooseen kouluun hakeminen, joku postaus siitäkin joskus olis mielenkiintonen! :) Ja millanen sen portfolion pitää olla? Pidän sulle peukkuja pystyssä :)
    Ja toi asu on mun mielestä todella kiva! Tykkään paljon :) Mistä noi vaatteet on? :)

    -Minttu

    VastaaPoista
  2. Kiitoz, ite sitä vielä vähän vierastan.. Mut onhan se kivaa vaihtelua :) joo no niin se vähän onkin! Juu voin miettiä et jos saan siitä jonkun järkevän tehtyä niin voisin tehdä, sit kun tuo haastattelu on ohi. No en oo itekään ihan sata varma et mimmonen sen ois hyvä olla, mutta oon nyt otettu kuvia mun tekemistä tuotteista ja liimaan niitä sit kansioon. Vien sinne näytille myös semmosen sketch bookin, eli miss on mun piirroksua ja suunnittelemia vaatteita.
    Kiitti paljon :) oho ne unohtukin, eli shortsit ja toppi ginasta, bolero veromodasta, laukun ostin pariisista ja baltsut on Biancosta :)

    VastaaPoista