21. kesäkuuta 2011

Kaikkee kivaa

Tässä vähän viime lauantain kirppislöytöjä ja muitakin viime aikojen ostoksia.



Tässänoi kivoimmat kirppislöydöt, noitten lisäks tarttu mukaan myös yks löysä paita ja kaulahuivi, mut en kuvannut niitä ku ne oli niin perus. Tommosta turkisirtokaulusta oon ettiny kissojen ja koirien kanssa kaikkialta ja nyt löysin semmosen täydellisen 1,5 eurolla! :) jeij! Ja sit tommoset kivat saappaat vähän tukevammalla korolla, jos vaikka pystyis talvellaki käyttää korkkareita vähän enemmän arkenakin nyt! :) Molempien pitää odottaa aika kauan vielä ( toivottavasti) ennen kun pääsee käyttöön, mutta ois kyllä varmasti jäänyt harmittaa jos en ois ostanut! :)


Lörttöpaidat on nyt tehny ihan vallankumouksen mun vaatekaapissa, kun ostin niitä viime viikolla kolme.. No niitä ei sitä enne ollukkaa juuri yhtään! Tommosen kivan kukkaisen löysin Vilasta, toi oli vähän semmoinen lyhyempi malli, saas nähä uskailtaiskohan sillä lähteä sit ihan vaa sillee napa näkyy naapurin pojat nauraa meiningillä tonne ulos, will see!


No tästä toisen näittekin jo ja tää blogger ei vaan sitten millään suostu laittaa noita oikein päin... Mut siis ostin myös tommoisen sinivalkoisen, toi sininen ei oo ihan noi tumma kun kuvassa näkyy, vaan aika reilusti vaalempi.. Tommonen vihreevalkoraidallinenkin houkuttelis kovasti! (Siis mikä tää juttu mulla on nykyään vihreetä kohtaan ku himoitsen sitä aika useesti jo???)

 

Sit löysin viimein sen täydellisen sävyisen konjakin värisen nahkalaukun, mikä mätsäis hyvin niihin mun talvisaappaisiin. Toi oli kans Vilasta ja oli alessa! :) Ja vielä ihan oikeeta, tosi pehmeetä nahkaa, and I love it! :)

Kauheeta ku nää mun ostokset oli kauheen tommosia ajatellaan talvea ostoksia :s No mut onneks toi kukkapaita vähän tasoittaa tilannetta! :)

Tämmöisiä hankintoja, mitäs mieltä ootte? :)

T:Juulia

2 kommenttia:

  1. mä tykkään hirmusesti tosta laukusta ja karvakauluksesta, oon itekin ettiny sellasta jo ikuisuuden :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) Joo etin tommosta tosi kauan, ja olin jo luopunu toivosta, mut sit sen löysin, vielä ihan täydellisen! :) Kannattaa kierellä kirppareilla ahkeraan :)

    VastaaPoista