17. kesäkuuta 2011

Tavallinen asu

Moikka!

Meillä alko eilen töissä alet ja siinä meni sitten mun eilinen ilta, olin kotiin tullessa niin poikki etten millään jaksanut enää tulla julkaisemaan tätä mun eilisen asun kuvaa. Noi aleiden ekat päivät on ain ayhtä sirkusta ja härdelliä töissä, et ei millää tekis mieli tänäänkin lähteä sinne varsinkin kun on noin kiva ilma ulkona. No onneksi mulla on vaan lyhyt vuoro ja oon tässä aamulla jo ehtinyt vähän auringostakin nauttia.


vaatteet- Gina tricot, baltsut - Bianco, laukku - Texto(Pariisista), koru - Guess

Töissä oli päällä näinkin perus tylsä asu että ei tässä oikeen mitään näyttämistä kauheesti ole :D Olipahan vaan nyt eka kerta viikkoon ku sain otettua kameran esille, tungettua sen siskon käteen ja otettua asukuvat, ni näillä mennään :) Ton trikoopaidan ostin ihan vähän aika sitten, ku olin tota vaaleen beessiä halunnu jo kauan, mut meil ei ainakaa meijän GInas ollu nähny sitä mun koossa pitkään aikaa, kunnes tossa viikonloppuna bongasin yhen ni lähti mukaan heti. Noita kaikkii erivärisii on muuten nyt alessa siellä et kantsii käydä kattoo, ku noi on musta ainaki hirmu hyviä! Yritin vähän tuoda jotain jujua tohon asuun noilla panteri baltsuilla, mut en siinä tainnu kuitenkaan mitenkää loistokaasti onnistua.. Mut välillä on kiva olla kyllä ihan perus vaatteissakin!


Meill oli töissä vaa sit sen verran kuuma, että toi pitkähihanen paita vaihtui aika äkäseen toppiin, ku muten oisin päähtunut.. Kävin muuten keskiviikkona ottamassa ripsien pidennykset pitkästä aikaa. Nää on vaa tosi kivat tällee kesäsin ku ei tartte sit meikata oikeestaa ollenkaan ja onpahan vähän fiksun näköisempi vaikkapa rannallakin.


Tossa vähän lähikuvaa ripsistä. Nyt on aika semmoinen bambi olo ku ei oo vielä ihan tottunut, mut aika nopeesti nää jo alkaa tuntua ihan normaaleilta onneksi :)

Mut nyt pitää taas kiiruhtaa, ku aattelin että ois kiva käydä muutamassa kaupassa vielä ennen töitä itsekin tsekkaamassa aleja ;)

Mitäs tykkäätte tommoisesta vähän tavallisemmasta asusta? :) Eiks oo ihan kivaa vaihtelua välillä tommoisetkin? 

T: Juulia

4 kommenttia:

  1. ihan kuin oisin nähnyt sinut tänään itiksen ginassa töissä :), mutta en vain uskaltanu tulla sanoo "moi,sul o kiva blogi ja oon sen lukija".

    VastaaPoista
  2. Juu siellä mä viiletin :D vitsit oisit tullu sanoo vaa!:))

    VastaaPoista
  3. kiitti :) Tykkään siit ite kans ihan hirmusti!

    VastaaPoista