10. heinäkuuta 2011

Ready to run!

Mooi!

En ookkaan tainnu muistaa esitellä teille vielä mun uusia urheiluvaatteita. Tykkään käydä lenkillä aina silloin tällöin, nyt viimeaikoina oon yrittäny vähän säännöllistää tätä mun juoksu harrastusta ja näitten kuumien kelien myötä huomasin ammottavan aukon mun urheiluvaatevalikoimassa.. Nimittäin shortsien kokoisen aukon. Oon tykänny juosta aiemmin ihan vaa juoksutrikoissa ja semmoset multa löytyykin pitkänä sekä capri mittaisena. No nekin on vähän kuumat tonne +30 asteen lämpöön joten shortseja kaipasin kovasti.



Löysinki sit ihan sika kivat shortsit Stockan aleista, mitkä täytti kaikki vaatimukset. Näitä vaatimuksia oli mm. et niitten piti olla lyhyet, yksi väriset, trikoo kangasta ja et ne ois silleen sopivasti löysät :D Ja noissa oli plussana vielä toi kiva tasku mihin saa mp:n tosi hyvin lenkin ajaksi! Noi oli merkiltään Niket ja oli -40% alessa, mihin olin enemmän ku tyytäinen!

Ja ku noi oli tommoset tylsät mustat ni piti mun ostaa myös uus kirkkaan värinen yläösa noitten kaveriks!


Mä tykkään juosta ihan noilla Ginan perustopeilla, ja toi vähän lyhyempi malli sopi tosi hyvin noitten shortsien kanssa.

Todella hehkeänä valmiina juoksemaan:




Ja täytyy kyllä myöntää että juoksu sujui ihan älyttömän hyvin! En tiiä johtuiko se sitten uusien vaatteitten antamasta inspiraatiosta vai mistä, mut hyvin kulki! :)

Mitäs mieltä ootte? Mimmosissa vermeissä te tykkäätte lenkkeillä?:)

Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti