26. heinäkuuta 2011

teknisiä ongelmia..

..tai no ei ehkä niinkään teknisiä vaan semmoisia että hukutin mun kameran piuhan.. Siis sanon sen vaan taas kerran ettei ikinä kantsis siivota ku sit kaikki tavarat katoo.. Mulla ois ollu ihan kauheesti kaikkee matskuu kamerassa mitä oisin voinu postaa, mutta jos ei ni ei :D ja sit mulla ois ollu tänään vielä ihan tosi paljon ylimääräistä aikaaki et oisin pystyny tekee vaikka kuinka monta postausta valmiiks :s Noh toivon että se piuha löytyy pian niin saan sit esiteltyy mun tän päivän kivan asun ja vähän ostoksia mitä tein tänään, hih :)


Oon viettänyt tänään ihan kokonaan ohjelma vapaata päivää ja ihan mukavaa tämmöset päivät vaihteeks. Mut jos tämmösiä ois liikaa putkeen ni kyllästyisin ihan täysin.. :D Tartteen ohjelmaa ja aikatauluja elääkseni!
Kävin shoppailemassa kaupungilla asti tänään sen kunniaks et eilen oli palkka päivä ja myöskin sen että sain eilen valmiiksi toisen hääpuvuista ja asiakkaani kävi sen tänään hakemassa :)


Mulla on teillekin kivoja uutisia :) Tai ainakin niille jotka toivoi että laittaisin kuvai hääpuvusta niin tänään kysyin sitten asiakkaaltani että kävisikö tämä ja sehän kävi :) Elikkä laitan kuvia mekosta sitten kun häät on olleet, mikä on ehkä muutaman viikon päästä.


Mut ei mull oikeen muuta nyt oo ku ei oo niitä kuvia mistä vois pälpättää.. Ehkä mä lähen ettii sitä piuhaa.. Kuvituksena oli muutama kuva ihanasta Blake Livelystä, kenen tyylii ja hiuksia ihailen ihan tosi paljon :) Kuvat on weheartit.com :sta.

Nii hei sit semmosta meinasin vielä kysyä että mitä mieltä ootte siitä et jos joskus tulisi kakskin postausta/päivä?:) Jahka löydän sen piuhan jostain ni mulla ois tota matskua jonki verran että niistä varmaan tuliskin useempi postaus päivää kohden..

Terkuin Juulia

5 kommenttia:

  1. Koskas sulla on muuten muutto edessä sinne lontooseen? ja eihän tietenkään pari postausta päivässä ole koskaan pahitteeksi.. ;>
    ja sit semmosta vielä että oon tässä nyt haaveillut oman blogin alottamista niin onko mitään vinkkejä ja saako linkittää blogia tänne?
    ja voisitko kuvitella lukevasi sinua nuoremman ihmisen blogia jos olisi mieluinen? :)
    Sori tämmönen super pitkä kommentti :D

    Elina

    VastaaPoista
  2. tykkään blogistas tosi paljon, mutta kirjotusvirheet kyllä häiritsee ihan älyttömästi. kannattaa oikolukea tekstit aina ennen julkaisemista ja kiinnittää huomiota erityisesti yhdyssanoihin. (esim. ohjelma vapaa päivä, palkka päivä, kuvai)

    muuten blogisi on ihana ja erityisesti kuvat sun itse tekemistä vaatteista on plussaa!

    VastaaPoista
  3. Elina, no en oo vielä lentolippuja ostanut mutta tossa syyskuun puolenvälin aikoihin oisin lähdössä :) okei, no kunhan löydän sen piuhan ni voin tykittää tänne sit! :D
    No en oo itekkään tätä ihan niin hirveen pitkään tehny että multa ei ehkä kannata kauheesti vinkkei pyydellä vaa joltai vähän enemmän konkarilta :D Mut ehkä se ett pitää olla vaa iha oma ittensä ja sillee :) Siis miten linkittää, nyt meni ohi? :D
    Tottakai voisin, ei se bloggaajan ikä ole se pää juttu :) Seuraan nyttenkin muutaman mua vähän nuoremman tytön blogia, että miksi ei :)

    Anonyymi, kiitos :) Voihan hitsit! :D Oon niin yrittäny kiinnittää niihin huomiota ja oon alkanu oikolukee tekstejäkin tarkemmin ja luulin et ne ois vähentynytkin :( Mut tää teksti just tais jäädä oikolukematta, ku oli kiire.. Mutta lupaan tsempata niissä entistä enemmän vielä! :) Kiitos paljon palautteesta!

    VastaaPoista
  4. Muista tehdä kans se postaus siitä yksiolkaimisen topin tuunaukesta hihii ;)

    VastaaPoista
  5. muistan :)) Huomenna yritän, mut jos en ehi huomenna niin viim. su! Nyt mulla on kuvaajakin niin saan kunnolla otettua siitä matskua :)))

    VastaaPoista