15. elokuuta 2011

And you can tell everybody this is your song


Mooi!!

Tänään mulla oli päällä ekaa kertaa tämmönen, ehkä jo vois sanoa, ihan virallisesti syksyinen asu.


Olihan mulla jo eilen toi samainen paksu neule päällä, mutta nyt mulla oli myös ihan syksy kengätkin jalassa! Rakastan noita mun kenkiä niin kybällä, kun vaan voi ja oon sen takii ehkä yrittäny niitä vähän säästellä.
Oon nyt vähän ajan sisällä innostunu tosta liilasta, tai oikeestaan ihan tässä nyt tän syksyn muodin kautta!

Kävin tänään pitkällä lenkillä, oikeestaan pisimmällä mitä oon koskaan ennen käynyt ja nyt onkin lihaksissa semmoinen tuntu että tietää juosseensa :D Jotenki se juoksu vaan lähti jossain vaiheess kulkemaan ja sit loppumatkan olinkin koko aika että, "no kierrän vielä tuolta ja vielä tuolta ja tuolta" :D Kiva kun on välillä näinkin päin, ku yleensä se menee siihen että " jos nyt oikasen tästä ni eihän kukaan sitä huomaa.."

Mulla on tänään nyt ihan vaan näin vähän asiaa, ku aivot ei oikeen väsymyksen takia vieläkään kulje. Toivotaan että ne ois huomenna jo virkeemmät!:)

Mitäs tykkäätte asusta?:) Entäs miten iskee toi liila? Sopiiks mulle?:) 

Tässä vielä yks kiva biisi mitä oon kuunnelu. Tiiän että oon tän kanssa varmaan ihan auttamattomasti myöhässä, mutta ei se mitään, ku on hyvä biisi kuitenki! :)


Terkuin Juulia

9 kommenttia:

  1. Elton John - Your song <3

    VastaaPoista
  2. Apua sieltä se syksy ja talvi saapuu pikku hiljaa, kauheeta mutta totta. :D ite oon ollu viel shortseissa kun ilma on ollu lämmin vaikkakin sateinen :)

    VastaaPoista
  3. Kiva asu :) Toi huivi on ihanan lämpimän näkönen ! Noi kengät näyttää kivalta, voisko niistä saada joskus parempaa kuvaa? :)

    VastaaPoista
  4. Emmi, no niin siltä vähän uhkaavasti näyttää :s Joo on mullakin muutamana päivänä nyt ollu vähän liikaa päällä, ku oon vähän liikaa "intoillu" noitten neuleitten kanssa, mutta ku ilma on sateen takia näyttänyt niin kylmältä :D

    karoliina, kiitti :) joo se onkin, mun ihan lemppari ja toivonki et noita tulis tänäkin vuonna vilaan et saisin ton jossain muussa värissä kans (: joo voin toki ottaa, ens kerralla kun päätyy jalkaan!

    VastaaPoista
  5. Toi villatakki on ihana, ostin tänään itekki saman mut eri värin... :) Harmi vaan et alla ei voi käyttää lyhythihasta, pistelee :D Mites toi on muuten pysyny kuosissa, onko nukkaantunu pesussa?

    Ida

    VastaaPoista
  6. joo se on kyll tosi kivan näköinen :) Mulla on kans sama ongelma vähäsen :s mut oon aatellu ommalla tohon semmosen ohuen trikoovuoren et haluisitko siitä ohjeita sit jos saan sen aikaseks joskus?:) Ku se on ihan helppo homma, ja poistais kutina ongelman, vaikkakin sillon siitä tulee vähän paksumpi vaan.
    Hyvässä kuosissa on pysyny vaikka en kyllä oo sitä kertaakaan pessyt. MÄ suosittelen että noita neuleita kannattaa enemmän tuuletella u pestä, sillon e pysyy parempana pitemää :) Tietty välillä pitää pestä mut jos ei oo mitää likatahroja ni sit voi välillä vaa laitaa ulos tuulettuu ni on elinkausi sit pidempi :))

    VastaaPoista
  7. Joo siis se ois tosi kiva! Ite oon aika käsi noiden ompelujuttujen kanssa, mut jos oikein yritän niin yleensä saan jotain aikasekskin :DD

    Ida

    VastaaPoista
  8. joo no tonki pitäis olla aika helppo tuunailu juttu vaan, ni voin tehdä, kunhan vaan joku päivä ehdin! :)

    VastaaPoista