20. elokuuta 2011

oikeanlaista kemiaa


Moikka!

Olin eilen mun serkun kanssa ulkona ja mulla oli kyllä taas niin hauskaa ku voi vaan olla! :D Elinan kaa on ihana olla ulkona ku se on jotenki vähän erilaist ku muitten mun kavereitten kanssa. Me taas tansittiin ihan hulluna ja ku oltiin semmoses karaoke baarissa, Svengissä, ni käytiin myös tietenkin laulamassa.. Sen ois voinu ehkä jättää väliin, ku laulettii semmonen biisi, mistä mä osasin ehkä just ja juts vaan kertsin, ku Elina valitsi biisin.. :D Laulettiin siis otsikon mukaisesti Kemiaa Neon2:lta :D Oli varman mega kaunista kuultavaa, pahoittelen..

Mun asu oli han tämmöinen perus asu, en jaksanut mitään kauheen ihmeellistä laittaa päälle, kun oli ollut Elinan kanssa aikaisemmin puhetta että mennään ihan johonkin pikku mestaa, ei mihinkään clubille. Matalissa kengissä on niin mukava tanssia ku voi niin vapautuneesti vaa reivata :D Ja sitä tuli kyllä tehtyä, olin jossain vaiheessa ihan hiestä märkä ( ja tää oli sit sitä todella kaunista nähtävää..) En ehkä itseäni ihan parhaiten edustanut, mutta todella hauskaa oli ja se olikin pääasia :) 

takki+farkut - Gina tricot, toppi - Vila, laukku+kaulakoru - Guess, kengät - Converse

Noi Conssit on juurtuneet mun jalkaan, ja mietin hyvin vahvasti et pitäiskö ostaa jo toiset.. Tästä se näköjään sit lähtee.. Oon myös alkanut lämmetä niille korkeempi vartisille.. Mikäköhän mua vaivaa?:D


Paita itseasiassa vaihtui sitten sinne Svengiin menessä, ku toi jotenkin ahdisti.. Ihan oikeestaan saman tyllinen oli se paita minkä sit lopulta vaihdoin, mut se oli vaan vielä vähän löysempi, mut musta ja vähän läpinäkyvä se oli myös. Et ku laitan nyt nää kuvat tähän, ku kuvaa se oikee paita päällä ei oo, ni fiilis oli ihan sama sen kuitenkin vaikka piata vaihui :)


Hiukset on juurtunu tolle kihara kampaukselle, ku aina jos lähen ulos laitan ne tolleen, mut meikki oli vähän erilainen tälläkertaa.. Yleensä kun meen ulos ni laitan vähän enemmän meikkiä kun arkena. Jos arkena menee ian pelkkä ripsari silmissä, ni kyll sit ku tanssimaan lähtee ni pitää olla rajaukset ainakin ja usein myös luomarii, mut eilen mentiin ihan sillä ripsarilla vaan. Huomaan että oon muuttunu tässä tänä vuonna silleen, et pystyn mennä vähän vähemmällä meikilläkin ulos ja ilman korkkareita, mikä ei ois tullu kuuloonkaan vaikkapa vuosi sitten.. Terkuin Juulia joka pari vuotta sitten itki kun korko irtosi kengistä matkalla baariin ja joutui mennäkin sinne sitten matalissa kengissä.. Ilmeisesti sitä itseluottamusta on tullut sen verran lisää, että kehta ihan näinkin mennä :) Fiilis on tosi kiva!

Mites teillä on, pitääkö baariin lähdettäessä aina olla ihan viimeisen päälle tällingeissä vai riittääkö vähempikin? :) Ja mitäs mieltä ootte asusta?

Kivaa lauantaita kaikille!:)

Terkuin Juulia

2 kommenttia:

  1. Taas oot ollu tosi kauniina! :)ite oon käyny baareissa kesäsin välillä baltsuilla ja talvisin saappaat jalassa mut tennareita en oo vielä koskaan kokeillu! ehkä mäkin sitten joskus :D
    tuleeko muuten ohjetta siitä yksihihaisen paidan tekemisestä kokonaan ite jossain vaiheessa? odottelen innolla hih! ;)

    VastaaPoista
  2. Voi kiitti paljon :) joo no en mäkää millään muilla tennareilla oo menny ku noilla :D noi conssit on must jotenki eri juttu :D
    Juu on tulossa, heti kun ehin sen tehä :) Yritän ens viikolla, ku just tollon pe mietin et hitsi ku oisin ehtiny tehä sen tohon mennessä ni oisin laittan päälle :D ni yritän mahd. pian tehä :)

    VastaaPoista