23. syyskuuta 2011

Couple outfits

Moikka!

Eilen näin mun paria kaveria Suomesta ku ne on ollu täällä tän viikon lomalla :) Oli tosi absurdia kävellä niitten kassa jossai Lontoossa sillee et joku Big Ben näkyy taustalla:D Mut tähän täytyy näköjään tottua! Käytiin Buckinhamin palatsilla vilkuttelemassa armeijapojille ja saatiin jopa vilkutuksia ja katseita takasikin päin! Sit käytiin Tower hilillä ja Tower bridgettiä kattomassa ja pari söpöä, varmaa 15 v portugalilaitsta ( näin pääteltii, mut tost kansallisuudesta ei oo mitää takeita) halus välttämättä ottaa mun kaa kuvan :D Sit pyörittiin London eyen lähistöllä, käytin siellä pelaamassa jotai ihme pelikoneita, todella koukuttavia voin kertoa, ja sit makoilin loppu illan himassa ku oli semmonen olo et oisin tulossa kipeeks :s

Tänää oli sit vähän kouluu, mut aika lyhyt päivä onneks, nimittäin toi kurkku vaivaa vieläkin ja yritän kovasti taistella ettei mikää syysflunssa iskis. Äiti on syöttäny mulle tässä jo vaikka kuinka kauan D-vitamiineja ku sen mielestä ne auttaa kaikkeen, mut äitille terkkuja ettei ne kyll iha niin hyvi tepsi ku sä oot antanu ymmärtää :sss

Mulla oli melkeinpä sama asu päällä eilen ja tänään, koska nyt nää pari päivää ei oo oikee muuta jaksanu aatella ku mukavuutta, ja sitä tää asu on parhaimmillaan!




Ihan super edustavia nää kuvat kyll :D Mut siis päällä eilen oli Monkin ihana lörttöneule mitä rakastan syvästi! Omistan saman myös mustana ja ootan kovasti et saan senkin Suomesta tänne ja käyttöön. Yhdistin ton neuleen eilen siis Ginan mustiin farkkuleggareihin ja H&M:n baltsuihin, jotka on ihan samanväriset ku toi neule!



Näissä kuvissa naama onkin sit jo astetta nuhaisemman näköinen... Mut siis tää oli tän päivän asu. Samalla neuleella jatkettiin kun eilen mutta jalkoihin päätyivät aika uudet Nellyltä tilatut tekonahkahousut. Etin jo viime talvena hyvin istuvia nahkahousuja tai legginsejä, mut niitä oli ihan sika vaikea löytää! En tiiä on mun jalat sit vaan jotenki oudon kokoset/malliset mut mitään istuvia ei löytynyt, kunnes nyt! Olin ihan tosi yllättyny siitä miten hyvin noi istu. Oon aina ollu vähän skeptinen housujen tilaamisesta netistä, ku mun mielestä niitä pitäis aina päästä kokeilemaan, mut tää oli kyll ihan menestys ja meinaan kyll varmaan sillä mun Nellyn lahjakortilla tilata jotkut farkut! nii ja erona vielä tohon eiliseen asuun on kengät, eli Consseilla mentiin tänään

Semmoset asut, kummastas tykkäätte enemmän? Tai no ei noissa varmaan niin paljoa eroa et vois jommankumman valita.. Mut mitäs yleensä niistä tykkäsitte?:)

Ajattelin viel vähän uhmata tätä flunssan alkua ja mennä hengailemaan luokkalaisten kanssa, ku yhellä oli eilen synttärit.

Kivaa perjantaita ja hyvää viikonloppua kaikille!!! :)

-Juulia

2 kommenttia:

  1. Ihana neule :) toi toka asu on ehkä kivempi :)

    VastaaPoista
  2. kiitti :) nii no mäkin kyllä tykkään siitä noitten housujen osalta enemmän, mut ois toiki ehkä kaivannu jonku korun tai huivin kaulaan? :)

    VastaaPoista