18. syyskuuta 2011

I don't know how she does it

Moikka!

Eilinen meni aika hujauksessa vaikka olikin tosi rento päivä. En muista millon viimeks olisin saanu nukkua niin pitkään kun haluaisin ja et mulla ei ois mitään kummempia suunnitelmia aamupäiväks ni otinki siitä sit kaiken irti! Nukuin pitkää ja sit makoilin vielä sängyssä, olin koneella ja kattelin sarjoja.. Ja oli kyllä mukavaa!






Sit vähän päivemmällä lähdin kiertelemään tähän mun asunnon ympäristöön vähäsen, mut alko vaan aika nopeesti satamaan ni tulin takasin kotiin. Vähän myöhemmin iltapäivästä mun kaveri Amal tuli tuomaan mun matkalaukun minkä jätin niille sillon torstaina, ku ei saatu mitenkää raahattua kolmea laukkua mukana perjantaina.




Sit lähettiin käymään meijän koulun lähellä olevassa Westfieldin kauppakeskuksessa, mikä on muuten ihan tajuttoman hieno! Tosi moderni ja tyylikäs ja ISO! Pyörittiin kaupoilla, käytiin syömässä ja leffassa.



Käytiin kattomassa otsikon mukaisesti leffa I don.t know how she does it. Se on Sarah Jessica Parkerin uus leffa ja oli ihan mukava hömppä juttu kyllä :)


Leffan jälkee kotiin ja aika nopee nukkumaan, ja siinä taiskin olla mun päivä :)

Nyt lähen kohta suuntaamaan kaupungille ja palailen ehkä vielä tänään tän päivän kuvien kanssa!:)

love, Juulia

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta! :) Millon sulla siis alkaa koulu siel?

    VastaaPoista
  2. HUomenna on eka koulupäivä :) Vähän jännittää!! :D

    VastaaPoista
  3. Millos toi leffa tulloo suomeen? :))

    VastaaPoista
  4. en yhtää tiiä, se tuli tääl ensi-iltaan perjantaina, et voi olla et pian. Kato Finnkinon nettisivuilta :)

    VastaaPoista