8. syyskuuta 2011

One week!

Moikka!

Nyt alkaa olla mulla viime hetket Suomessa käsillä nimittäin tasan viikon päästä lähtee mun kone täältä kotoota Helsingistä kohti uutta kotia Lontoota. Ja jännitys alkaa olla jo aika kova, mutta sitäkin kovempi on stressitaso! Kovasti kaikkea pitäisi ehtiä vielä ennen lähtöä tehdä ja yksi niistä jutuista on mm. pakkaus... Noh ehkä tässä vielä ehtii!


Tässä kesän aikana on tullut sen verran paljon uusia lukijoita että avaan vähän tätä asiaa nyt tässä. Elikkäs muutan siis Lontooseen opiskelujen perässä. Pääsin opiskelemaan London College of Fashioniin, LCF:ään,  ja mulla alkaa koulu siellä puolentoista viikon päästä. Oon sielä semmoisella yliopistoon valmistavalla kursilla, mikä kestää vuoden ja siellä harjoitellaan vähän eri juttuja muotiin liittyen. Meillä on varmasti kaavoitusta, piirtämistä, tuotesuunnittelua, muotikuvausta, kaikkea vähäsen puolen vuoden ajan ja sitten ilmeisesti toiset puol vuotta voi keskittyä johonkin yhteen aiheeseen ja ns. "erikoistua" siihen. Nää on mun tiedot tästä kurssista nyt ja loput selvii sitten tiestysti kun koulu alkaa ja saadaan tarkemmat infot :)


Mulla alkaa olla myös kaikki jutut pikku hiljaa järjestyksessä. Kämppä löytyy, sainkin yliopiston kautta paikan opiskelija asuntolasta ja tuun asumaan siellä nyt tän vuoden, ja ostettiin eilen viimen mulle lentoliputkin! Sit tietty on miljoona muuta asiaa mitä on pitänyt tässä hoidella ja osa onkin vielä kesken, mutta eiköhän kaikki tässä järjesty!

kuvat weheartit.com

Aattelin laittaa pystyyn kysymyspostauksen tossa parin viikon päästä, ku oon siellä vähän aikaa ollut, ja ajastelisin ne vastaukset sitten mun kisojen ajalle. Et sit voi kysyä tähän Lontooseen liittyen juttuja. Mulle on tullut vähän kyselyä tosta mun tän hetkisestä treenauksesta ja kisoista, ni teen kohta semmosen postauksen missä on noita kuulumisia vähän enemmän ja siihen liittyen saa tietty sit siinä kysymyspostauksessa kysellä ja tietty kaikkeen muuhunkin liittyen :)

Terkuin Juulia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti