11. lokakuuta 2011

OHI ON!

Moikka!

Pahoittelen blogihiljaisuudesta mikä on nyt vallinnut tämän kisaviikon ajan, mutta ymmärtänette sen varmaan kuitenkin? Viikko oli tosi rankka, kisapäivien jälkeen ei millään jaksanut koneella istuskella, eikä mulla ois ollut mitään kuviakaan mitä tänne laitella..

Mutta siis nyt on kisat kisattu ja kotona Suomessa oon! :) Todella rankka, palkitseva ja kyllä mielenkiintoinenkin kokemus takana ei voi muuta sanoa. Ittelleni irtosi kuudes sija eli oon nyt sit maailman kuudenneks paras vaatteiden ompelija ja suunnittelija, että ei mikään ihan huono ;D Ja sit vielä tarkemmin Euroopan toiseks paras :D (EDIT: Se taiskin olla mulle jaettu 5. sija näin viime hetken tietojen mukaan :D) Sijoitus mitallia ei tullut mutta Medal for excellence tuli, mikä on ihan todella kova juttu.

Mun äiti, isi, sisko ja mummi oli  kattomassa mun kisoja ja otteli paljon kuvia. Mutta sit kävi silleen huonosti että viimisenä päivänä se kamera varastettiin... Eli mulla ei omia kuvia ole nyt yhtään, mutta aattelin laittaa tähän nyt muutaman videon tuolta mitä on koottu joka päivältä :) Kaikkissa en minä näy, et jos ette ihan jokaista jaksa kattoa ni kirjotan tohon että missä mä näyn. Mut sit taas nää on ihan kivoja videoita missä näkyy myös muista lajeista vähän tunnelmia, muista suomalaisista :)


Tossa näkyy vähän fiiliksiä siitä koulukäynnistä mistä aikaisemmin kerroin.  Mäkin siellä vilahdan :)


Videota ensimmäiseltä kisapäivältä. Tossa videossa kans kuvataan vähän aikaa ku mä ompelen. Siinä jakku ensimmäisenä työn alla.


Kolmannen kisapäivän video. Tässä ei taida mua eikä meijän lajia yhtään näkyä, jos en nyt ihan väärin muista..:D En löytänyt toisen kisapäivän videita, mut semmoinenkin kyllä pitäisi olla..


Sit vielä vikan päivän tunnelmia. Tossa ihan nopsaa vilahtaa niitä meijän töitä valmiina, mutta yritän laittaa niistä sitte vielä kuvia kun saan niitä exspertiltäni :)

Kaiken kaikkiaan Suomella meni tosi hyvin ja oltiin kaikkien aikojen paras tiimi! :) Meille tuli 8 mitallia joista 5 oli hopean väristä ja 3 pronssista. Sit niitä Medallion for Excellence :jä tuli Suomelle yhteensä 18.  Eli huippu reissu oli kyllä!


MÄ oon siis nyt Suomessa huomiseen asti ja sit perjantaina taas koulun penkille Lontoossa! 


<3 Juulia


P.S. sori ku ei oo tullu niitä kysymyksiin vastauksia vielä, ku noi ajastukset kusi jotenki ettei ne ikinä julkastunut.. Yritän laittaa ne uudestaan mahd. pian! Mut et sit jos vielä haluu jotain kysyä ni ehtii :) Eli sen voi tehä sit täällä. 

5 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Onnittelut hienosta kisamenestyksestä ja nauti Suomen reissusta! Kiva lukea sun elämästä ja opiskelusta Lontoossa. Lontoo on niin ihana kaupunki ja hauska nähdä vähän millasta arkee siellä vietellään.

    VastaaPoista
  3. kiitos paljon :) Nii se kyllä on! Kohta taas palaa arkeen tämän bloginkin kanssa niin saatte sitten niitä tavallisempia juttuja kuulla ;D

    VastaaPoista
  4. moi muru! onnea jaetusta 5:stä sijasta. Olit tosi paljon mun ajatuksissa <3 Harmi ettei ehitty näkeen koululla, on ollu vähän huolia tässä niin olen joutunu oleen poissa. Mutta kaikkea ihanaa ja hyvää jaksamista sulle. Haluisin ihan sairaasti kuulla lisää niistä kisoista ja lämmöllä muistelen niitä koulupäiviä täällä kun istuttiin ja mietittiin niitä sun kisajuttuja ja ylipäätään kaikkea. Luen sun blogia, onneks sulla on tää ni ei tuu kauheesti Juulia vierotusoireita .. :)

    Love, Mira

    VastaaPoista
  5. ääkk mooi<3 Oon kans miettiny sua ihan hirmusti ja oon harmitellu sitä et kuin tyhmä olin etten pyytäny sun s-postia, etten oo voinu laittaa sulle viestiä vaikka on monesti tehny mieli!!!:o :( Ja oonki ootellu et millon laittaisit teijän kuulumisia. Ihanaa ettette oo mua ihan heti vielä unohtanu :)
    Laita mulle s-postia, jos se on vielä tallessa, ni voin sit kertoa kaiken niistä ja haluisin kauheesti kuulla sun kuulumisia enemmän! ja tännekki kyll varmaan tulee kuvia ja lisää tekstiä niistä vielä tossa viikonloppuna :) Oli tosi harmi ku et ollu sillon koulussa, kauheesti ootin et oisin sua nähny kanssa! ikävää jos on huolia, toivottavasti ei mitään ihan hirveen vakavaa ja että ne menee nopeesti ohi! :(
    <3 Juulia

    VastaaPoista