8. marraskuuta 2011

Testing testing

Heippa!

Nää pari päivää on menny nyt ihan rennosti vaa hengaillessa, ja tänään vähän jopa yritin tehdä kouluhommia ja sain vähän tehtyäkin.

Oon tässä muutaman päivän aikana käyny ottelemassa vähän kuvia tolla uudella ihanuus kameralla ja oikein hyvältä näyttää! Huomenna ois vielä tarkoitus vähän enemmänkin käydä ottamassa, lähinnä kouluun valokuvaustunnille, ni sit saatte ehkä vähän enemmän matskua mutta tässä nyt muutamia kuvia mitä on tullut räpsittyä :) Ei todellakaan mitään ihmeellisiä kuvia ja ihan samalla asetuksella kaikki otettu, mut kunhan testailin että miltä se kamera kädessä tuntuu :))



Cindy ei oo kyllä linssilude, ei siten yhtään :D Aina ku sulla on kamera kädessä ja nostat sen kuvausasentoon ni se ei varmastikkaan yhtään kato suhun päin :D Vaikka kuin yrittäisit huudella sille, vahingossa saatat saada yhen kuvan jos jotenki sniikisti sen otat, mut ei oo kyllä linssilude tää meijän koiruus :)


Mun asut nyt täällä ei oo ollu yhtään ihmeellisiä, koska mulla ei oo täällä paljoo vaatteita enää enkä ottanu paljoo Lontoostakaan mukaan niin asukriisit ei oo yhtään helpottanut :D Katotaan jos huomenna sais päälle jotain vähän fiksumpaa ja ees vähän kuvaamisen arvoista :) Täällä vaan ois noi hyvät asukuvaajat ketkä sais otettuu kivasti kuvia, muttaku ne on vaa aina poissa silloin valosan aikaan, ku se alkaa olla nykyään aikas lyhyt.. No katsotaan katsotaan:)


-Juulia

2 kommenttia:

  1. Kauan sun Suomi-loma kestää? :)
    Tosi cool toi uus kamera kyllä!

    -Minttu

    VastaaPoista
  2. Oon ens sunnuntaihin asti, että viikon oon nyt tälläkertaa :)) Joo se on kyll kiva, tänäänki oon käyny vähän kuvailee ni kivoja kuvia saa kyllä!

    VastaaPoista