5. tammikuuta 2012

Rento leffa asu

Moikka!

Niin ne päivät kuluu ja munkin Suomi loma alkaa olla lopuillaan ja suuntaankin jo huomenna kohti Lontoota taas. Nyt kyllä oon jo sitä vähän odotellut, tai lähinnä omaa huonetta, sänkyä ja tietty kavereita siellä on jo kauhee ikävä. Huomenna on erityisen kiva lähteä myös sen takia että mun serkku, joka on myös yks mun ihan parhaimmista kavereista, tulee sinne mun kanssa viettämään pidennettyä viikonloppua!
Ens maanantaina alkaa sitten taas koulu, toi eka viikko kylläkin on rennompi eikä oo koulua ku yhtenä päivänä yks tunti ni saa onneks rauhassa päivitellä kuulumisisa kavereitten kanssa :)

Nää viimisetkin pari päivää täällä on mennyt mulla töissä, mun ei pitänyt tälle viikolle enää ottaa vuoroja, mutta sitten kun ne siellä kuitenkin tarvisti ja kysyi että pääsisinkö niin enhän mä osannut sanoa ei. Maanantaina mulla ei kuitenkaan ollut töitä vaan käytiin äitin ja siskon kanssa kaupungilla pyörimässä ja kattomassa New Years Eve -leffa. Tämmöisessä rennossa asussa olin liikenteessä.

 



Neule ja farkkulegginsit on Ginasta, toppi Monkilta, kengät Biancosta ja takki ite tehty. Muuttupas nää jotenki taas tosi rakeiseks tänne Bloggeriin ladatessa vaik oli tosi hyvä laatusii koneella :( Pitää alkaa todella harkita jotain muuta tapaa laittaa niitä tänne, ideoita otetaan mielellään vastaan!:)
Ensimmäinen lumikin satoi juuri tuona päivänä, veikkaan että on eka ja vika lumi minkä mä nään tänä talvena, ku ei tuolla Lontoon puolella taida kauheesti sitä tällä hetkellä olla :D

En varmasti tuu viettämään kauheesti aikaa koneella viikonloppuna ku oon Elinan kanssa, mutta yritän ehtiä huomenna ajastamaan teille muutaman postauksen, ku nyt ois matskuakin kuvattuna valmiiksi :) Toivottavasti ehdin, ku en oo vielä yhtään pakannutkaan yhtään... Mutta livenä sitten viimeistään tiistaina, ku siihen asti Elina tuolla mun luona on :)

Mitäs tykkäätte tommoisesta asusta?:)


-Juulia

8 kommenttia:

  1. WOW MIKÄ TAKKI! Miksen mä osaa :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon :)) Oon itekki vähän yllättynyt kuinka paljon sitä vieläkin rakastan vaikka oon sen viime talvena jo tehnyt. Ku yleensä tuppaa noi oma tekemät it kuitenki jäämään vähän vähemmälle käytölle ku oon niin kriittinen niissä ja yleensä teen vaan juhlamekkoja joita ie voi käyttää ku vaan kerran ni tota on kyllä tullut tosi paljon käytettyä! :D

    VastaaPoista
  3. Huikeaa, miten joku osaa tehdä noin upeita takkeja! :)

    Kauanko tuo sun koulu Lontoossa kestää? Vuoden vai pidempään? Mitä aiot sen jälkeen tehdä?

    -Taija

    VastaaPoista
  4. kiitos :)) Vuoden kestää nyt, eli siis kesäkuuhun asti. SItten en oikeestaan tiiäkkään että mitä teen. Aion hakea nyt kouluun Lontoossa sekä Suomessa, mutta toisaalta myös työnteko houkuttaisi välillä, ku oon tässä ollut koulussa kuitenkin jo melkeen sitten 15 vuotta putkeen. Että en oikeen vielä tiiä ja toivon että nämä ajatukset tästä kohta selvenisi ja saisin vähän päätöksiä tehtyä :) Mutta katsotaan katsotaan :))

    VastaaPoista
  5. ONNEA sadasta lukijastaa sisko! <3 :)

    VastaaPoista
  6. ihana neule!:)

    http://clothingcrisis.blogspot.com/

    VastaaPoista