2. helmikuuta 2012

Inspiraatiota aamuun

Moikka!

              

En oo ite saanut mitään kuvia viime päivinä otettua koska mm. eilisen aikataulu oli semmoinen että istuin koko päivän tossa työpöydä ääressä ja yritin tehdän kouluhommia, välillä paremmalla ja välillä huonommalla menestyksellä... Siks keräilinki netistä, weheartit.com -sivustolta, vähän inspis kuvia teille ja mulle. Teille tää ei kyll taida ihan aamulla tulla, ku siellä taitaa enemmänkin olla jo päivä, mutta inspistä päivään sitten :)


Yritin löytää jotain vähän semmoisia kuvia, mitkä toisi inspistä enemmän talvipukeutumiseen. We heart it :hän olisi täynnä kaikkia ihania shortsi asuja ja muutenkin kesäisiä kuvia, mutta veikkaan että ne ois tässä kohtaa vaan vähän masetavia, ku niihni keleihin meillä on vielä vähän aikaa..:s Oon vähä kuullut että siellä Suomessa olisi aika kylmä tällä hetkellä? Tai ainakin mitä facebookin tilapäivityksiin on luottamista :D Oon kuullut puhuttavan semmosista -20 asteista etc.. Ei kuulosta kivalta! Ku täällä kuitenkin pysytään ihan nollan paremmalla puolella kuitenkin, eikä lumesta ole tietoakaan..


En tiiä oonko täällä vielä maininnut mutta oon siis tulossa Suomeen lauantaina muutamaksi päiväksi. Voin vaan kuvitella miten tuun jäätymään. Silloin kun tammikuun alussa sieltä tulin takaisin tänne, ei sielläkään ollut yhtään lunta eikä oikeestaan pakkastakaan, joten en eoo kunnon talvea ehtinyt oikeen nähdäkään. Ja nyt sit kuulemma tosi paljon luntakin löytyy..:s Oon ihan iloinen ettei täällä lunta ole, tämmöisessä suurkaupungissa se vaa laittais kaiken jumiin, eikä siitä varmastikaan osais oikeen nauttia..


Mulla on nyt vaan vähän ongelma mitä pakata mukaan, tai oikeestaan mitä laittaa päälle lähtiessä koska en ajatellut ottaa oikeestaan mitään mukaan. Oon siellä vaan keskiviikkoon asti ni en mitään oikeestaan tarvi, mutta jotain lämmintä pitäisi kuitenkin olla mukana. Näiden kuvien inspiroimana ainakin iiso tuubihuivi tulee mukaan, ku se näyttää näissä niin kivalta!


Nyt pitäis jatkaa kouluhommien parissa, jos joku kauheesti haluu ni saa tulla tekemään ne mun puolesta! EI oikeen huvittais niin kauheesti..:s Liikaa työstäny niitä nyt tässä lyhyen ajan sisällä, et menee vaan ihan solmuun ja onhan se vähän vaikeeta tehdä luovaa työtä jos ei oikeen oo ideoita ja inspiraatiota..

No ehkä se inspis jostain kohta kumpuaa :))

Ihanaa päivän jatkoa kaikille! Löytyikö kuvista yhtään inspista pukeutumiseen tällä hetkellä, oliko apua?:) 

xx Juulia

8 kommenttia:

  1. Löytyi :) ja täälä länsi-suomes oli aamulla 33 astetta pakkasta ://

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulal jos löytyi!:) Auts toi kuulostaa tosi tosi pahalta..:D

      Poista
  2. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012020215155931_ul.shtml?fb_ref=flb_y&fb_source=home_oneline mä oon ite Englannissa aupairina, ja menossa suomeen käymään 13päivä tätä kuuta, ja toivon todella et pääsen sinne suomeen asti koska oon kuullu että jos lunta tulee ni sit mikään ei liiku minnekkään! Toivottavasti pääset turvallisesti Suomeen!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :s uskon että pääsen kyllä nyt tänään vielä ihan hyvin liikkeelle, mutta joo kyllä vähän pelottaa että jos tänne Lontooseen tulee yhtään lunta ni kaikki menee ihan sekaisin..:s Eli ei tartteis tulla! Toivottavasti säkin åääset hyvin kotiin!

      Poista
  3. Sain inspistä! Perus neule-kauluspaita näyttää jälleen yllättävän hyvätä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva kuulla!!:)) Joo eiks näytäkin? OOn ite kans miettiny tommosta komboa, pitis vaa löytää hyvä kauluspaita.. ja no se neulekin :))

      Poista