16. helmikuuta 2012

Päivä Juulian kanssa

Heissan!

Päiväni kuvina.


Herätys.


Aamiainen.


Huoneen siivous. Oli taas vähän räjähtäny tää kämppä, mutta nyt on taas vähän siistimpää. Meinasin julkaista ennen kuvan, mutta äiti ois varmaa saanut sydärin siinä vaiheessa, et pakko sitä vähän säästää :) Mut tämä kuva siis siivouksen jälkeen.


Skecthbookin tekoa.


Samanaikaisesti on taustalla pyörinyt Pretty Little Liarsin jaksoja, oon vähän koukuttunut. Toivon nyt vaa etten ois koskaa tätä sarjaa löytänyt, ku en tykkää yhtään mistään jännitys/kauhu jutuista ja jo tää, varsinkin jos illemmalla kattoo, ni alkaa olla vähän liikaa mulle...:s :D Mut ei tätä kattomista enää voi lopettaa pitää saada tietää miten se loppuu!


Kauppaan, piti saada uus kumi ja valkosta lankaa.


´Lounas. Tuliki niin iso annos ettei tarttenu toista ruokaa syödäkään enää!


Työskentely jatkuu...



Sitten vähän hemmottelua. Suihkussa hiuksille kunnon naamio ja sen jälkee kasvoille sama juttu. Nyt tuntuu oikein hyvältä :)

Tämmöisiä aika pitkälti yleensä nää mun vapaa päivät, etenkin silloin ku on yhtä paljon kouluhommia, kuin nyt.

Mimmonen päivä teillä oli? :)

xx Juulia

8 kommenttia:

  1. Ööö mä taidan tulla tästä lähtien työskentelee sun luo ku näytät saavan paljon enemmän ku minä aikaa :D Ja mamma mia toi ruoka näyttää niin herkulliselta...taidanpa haaveilla et teet samaa lauantaina ;)<3

    -Amal kuka muukaa haaveilee ruuasta yhtä paljon

    VastaaPoista
  2. haha no älä anna kuvien hämätä kuitenkaan ;D kovasti mä tässä pöydällä istuin, mut en mä nyt niin hirveesti saanut aikaseksi.::D
    haha no tilausta vaan tulemaan ;) Ja hyväähän se oli :P

    VastaaPoista
  3. Hei, mistä kaupasta sä ostat ompelulangat tääl Lontoos? :D Mun tarviis löytää about oliivinvihreetä lankaa kun pitäis lyhentää yks hame mutten tiiä, mistä sitä löytäs.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo täällä vielä yhtään kertaa ostanu lankaa, tota eilistä ennen ja ton ostin vaa tosta meijä lähi Asdasta, ku oli pakko nopeesti saada...:s en oo kauheen monessa paikassa nähnyt, mutta Berwick streetillä on paljon kangaskauppoja ja siellä oon mun mielestä nähnyt myös lankoja jossain niistä. Toivottavasti löydät :)

      Poista
  4. Heei, mietin vaa et sähän asut siellä yksin nii teetkö kaikku ruuat yms ite? ja miten käyt ruokaostoksilla? Ku ei varmaa jaksa kantaa nii paljon ruokaa ja sillee.... et ostatko koskaan sieltä koulun (ku asut student accomodationis..?) ruokalasta illallista/lounasta? Ja jos ostat, niin onko kallinta? Miten asuminen siellä on? Että tuleeko sillee loppujen lopuks kauheen kallista? :DD Sori kysymystulva! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei täällä valitettavasti oo ketään mun ruokia tekemässä..:s Mulla on semmonen hyvä tilanne nyt että lähin ruokakauppa on tässä samassa rakennuksessa pitää vaa mennä hissillä alas ja kävellä ehkä sata metriä! Ja mä en osta kauheen paljoa ruokaa kerralla, en osaa ajatella muutamaa päviää pitemmälle et miä söisin, ku syön aika mielitekojen mukaan, ja ne menis pahakski aika helposti jos kauheesti ruokaa kerralla ostaisin!
      Joo koulun ruokalasta välillä, mut se on siis koulussa, tää asutus ei oo koulun yhteydessä vaan itseasiassa tosi kaukana koulusta :D En kyllä oo sieltä kertaakaan semmosa lämmintä ruokaa ostanu, vaan joain salaattia yms. Hmm, no ruokailun suhteen vähän veikkaan et se riippuu ihan siiä mitä syö et tuleeko kalliiks, mula ei oo ruokaostosten tekemisestä kokemusta suomessa niin paljon kun nyt on täällä ni en osaa oikee valitettavasti verrata, ei mun mielestä kuitenkaan mitenkää hirveen kalliiks, saattaa olla jopa vähän halempaa kuin suomessa :) Toivottavasti nää vastas sun kysymyksiin hyvin!:)

      Poista
  5. hyi toi pretty little liars! :D se on ihan kamalan pelottava oikeesti, syksyllä Egyptissä erehdyin katteleen sitä yksin ollessa i ja alko pelottaa nii paljon et jouduin soittaa poikaystävälle että tulee äkkiä takas kaupasta ku pelotti liikaa :D sen jälkee en oo uskaltanu kattoo vaik haluisin koska se oli tosi hyvä! mut ehkä ei kannata ees alottaa ettei käy just noin ku sulle et sit ei voi lopettaa ja on ihan peloissaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo ihan kauhee :DD kattele sitä täällä aina yksin ja se ei oo kivaa..:D Ei ollu todellakaan fiksua alkaa kattomaan sitä, tai ois ehkä pitäny ottaa siitä enemmän selvä ennen ku aloin kattomaan.. EI voi todellakaan nyt lopettaa ku pakko tietää et miten se loppuu :D Et tulossa vielä monta iltaa ku peloissani täällä sitä katon :D

      Poista