4. helmikuuta 2012

synttäri asu

Moikka!

Löysin kamerats apari tämmöistä kuvaa viime lauantain asusta kaverin synttäreillä. Olin kokonaa unohtanut että mulla nää pari kuvaa on ni olikin hyvä että ne tuolta kamerasta löysin koska mulla ei oo mitään uusia kuvia otettuna :)


Tänään ois kohta tarkoitus lähteä seikkailemaan lentokenttää päin, todelakin seikkailemaan koska toi metrolinja mikä tästä mun lähimmältä pysäkiltä menee niin on suljettu ni pitää jotain vaihtoehto busseja ruveta katsomaan..:s Tosi ärsyttävää, menee nyt varmaan vielä puolet pidempään toi matka kentälle, ku ihan ku se ei jo nyt tarpeeks kauan kestäis?!?!


Mua hirvittää nyt kauheesti tulla sinne, ku siellä on niin kylmä.:s Oon täälläkin nyt viimepäivinä ollu ihan jäässä, ku on ollu joku pikkasen pakkasen puolella ni mulla ei oo mitään hajua miten selviän siellä.. Eilen illallakin ku tulin joskus 12 aikaan himaa ja piti kävellä pari sataa metriä tosta metrikseltä tänne ni sain aikaseks semmosen horkan et tärisin peiton alla seuraavat kolme tuntia ja sinne meni yöunet.. Et jos musta ei nyt pariin päivään mitään kuulu ni se johtuu siitä et oon oikeesti jäätyny täysin tai sit mull on vaa niin kova horkka etten pysty kirjoittaa, saati ottaa mitään raajaa pois peiton alta :D


Miten nii ollu liian kauan täällä jo et ei Suomen talvea kestä enää? :D Kaikki täällä vitsailee jos sanon et on kylmä, ni et ei sull pitiäis olla kylmä ku eiks Suomessa oo paljon kylmempi..:D Joo on siellä, mut mä oon nyt jo tottunu tähän talveen täällä..

Mutta palaillaan huomenna varmaankin vähän lumisempien kuvien kanssa :) Toivon että saisin vähän jotain kivoja kuviakin otettua, ku ei oo vähään aikaan tullu niin paljoa kuvailtua.

Mitäs tykkäätte synttäri asusta? Se oli aika perus, ja tohon laitoin sit vielä semmoset korolliset otk -saappaat, mitkä ei taaskaann päässy kuvaan asti..:s NO ehkä ens kerralla! Mekko on H&M:stä kaverilta lainattu.

Here is my outfit that I wore last saturday at my friends birthday party. It was really simple, but I liked it alot. I'm flying to Finland tonight and I'm little bit freaking out, because it's so cold there right now.. I'm freezing here already even though it's not even that cold and now I supposed to go there and be fine with -20 degrees, noo thanks :D What do u think about the outfit?:)

xx Juulia

6 kommenttia:

  1. Heei! Näytät aivan mahtavalta kuvissa! Tuli muuten tässä mielee että millasessa paikassa asut siellä? Onko se sellane student accomodations homma? vai jotenki itsenäisesti hankittu? Jaatko myös huoneen jonkun kanssa? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tosi paljon :)) joo asun student accomodationissa ja jaan kettiön 3 ihmisen kanssa :) Muuten mulla on ihan oma huone ja oma vessa/suihku. Noissa kuvissa näkyy vähän keittiötä, ei kyllä mun keittiötä, mutta saman asuntolan vain eri asunnon ja toi alin kuva on otettu huoneessa :)

      Poista
  2. Tosi ihana toi asu!!! :)

    http://mmilya.blogspot.com <-- Saa tulla moikkaamaan, ja jos pidit, niin liity ihmeessä lukijaksi! :)

    VastaaPoista