11. helmikuuta 2012

Valkoisemmat hampaat

Mukavaa perjantai iltaa!

Mä oon kiltisti kotona jo nyt ja postaamassa teille, eikö oo kiva :))) Ei tullu mihinkään tänään lähdettyä ni saanpahan tän yhden postauksen tehtyä mikä on pitänyt laittaa jo jonkin aikaa sitten :)

Mun kaveri toi mulle jenkeistä pyynnöstäni Crestin hampaidenvalkaisuliuskoja. Oon halunnu niitä pitkään kokeilla mut en oo raaskinu niitä mistään tilata vielä ja nyt sit päätin käyttää tilannetta hyväksi ja tilata niitä kaverin kautta suoraan jenkeistä, tuli vähän halvemmaksi näin! Unohdin ottaa ihan siitä pakkauksesta ja tuotteesta kuvan ku aloin niitä jo tossa heti tammikuun alussa niin innolla käyttämään mutta tästä on siis kyse:


Mulla oli noita ihan kaikista miedoimpia mun mielestä, semmonen 10 päivän setti, missä joka ilta laitettiin ylä- sekä alahampaisiin liuskat odottamaan puoleksi tunniksi.

Halusin ottaa ennen ja jälkeen kuvat ku silleen näkee kaikista parhaiten ton konkreettisen tuloksen. Tähän nyt pieni huomautus ennen kun katotte noi kuvat niin mulla ei siis näy hampaat ihan kauheesti ku hymyilen, vaikka kuinka leveästi hymyilisin niin sen takia on nyt noi järkyttävät irvistys ilmeet :D Älkää niistä välittäkö!
Yritin ottaa nää molemmat kuvat samalla valotuksella, eli molemmat otettu suurinpiirtein samaan aikaan päivästä, luonnon valolla.


Kyllä tossa mun mielestä eron huomaa! Oon aina vihannu mun hampaita ku ne on niin keltaset ja oon sitä ihmetelly et miks ne on ku kuitenki pesen hampaat aamuin illoin, en juo kahvi, punaviiniä, en polta tupakkaa, että mistä ne on kellastunu. Mut ilmeisetsi joillain ihmisillä ne vaan on keltaisemmat luonnostaan. Nyt kyllä tykkään enemmän! Voi taas hymyillä vähän reippaammin :)
Ens kerralla kyllä otan varmaan niitä yhden asteen vahvempia, mutta näytä voin tosi hyvin suositella alkuun! JA mitä vihloiseen tulee niin ei mulla kyllä sen kummemmin vihlonu ton kuurin aikana eikä sen jälkeen. Vähän ne oli ehkä herkemmät kun normaalisti, mutta nyt ihan normaalit taas!

Mitäs mieltä ootte, näkeekö eron? MItäs mieltä yleensäkään näistä, ihan huuhaata vai hyvä juttu? Onko teillä näistä kokemusta?:)

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

My friend bought me these Crest withening stripes for States when she came from Christmas brake cause I asked her to. I have been looking forward trying these for so long and I was so glad when she said she could bring me these. I had the little bit milder one, that you use 10 days every night 30 minutes in your up and bottom theets and here are the resoult! I'm really happy with it! What do u think? Can you tell the difference? :) Have u tried these?  

xx Juulia

6 kommenttia:

  1. Wau, ihan mieletön tulos :O Tosiaankin huomaa eron! Täytyy koklailla vissiin itekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) Jeij kiva kuulla!!! :) Suosittelen ehdottomasti!

      Poista
  2. Wau mikä ero! Mäki haluun ;))

    VastaaPoista
  3. No näkee eron! Sitten ku meet amerikkaan (meet kuitenki ennen ku mä) ni tuo mulle :D

    Ja sitten semmonen että mä taas käyn täällä norkoilemassa sun vaatteita, ni mistä sun mustat ylipolven saappaat on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha selvä pyy! (voi mennä kuitenki vielä hetki :D) Jos ei jaksa ihan niin kauaa odottaa ni isosmile.com :sta saa noita ihan kotiovelle tilattua :)
      Kiva kun käyt :)) Öö mulla on kahet, et toiset on H%M:stä ja toiset Forever21:sta :))

      Poista