27. maaliskuuta 2012

Hellurei

Moikka!

Tässä syntyikin taas näköjään tämmöinen sponttaani tauko, no yritän korjata taas tätä tahtia :) Ihanaa kun jaksatte vielä käydä ja ihanaa kun kaipailette postauksia siitä tulee hyvä olo ja semmoinen että tekee mieli kirjoitella kun näitä kaipaillaan :)


Mulla on täällä Suomessa nyt mukana tosi niukka vaatevarasto, ni epäilen että ihan hirveästi asukuvia tulee, mutta nyt oon ommellu tässä muutaman jutun ja voisin kyllä niistä ottaa kuvaa jos teitä kiinnostais nähdä :)


On ollu kiireinen aika tää viikko kun oon täällä nyt taas viettänyt, mutta nyt vähän helpottaa! Huomioikaa taas toi vähän..-.- Miten mä aina onnistun kerää ittelleni niin kauheesti tekemistä??!?! Oon niin hyvä siinä :D Projektia projektin perään, no en kai mä ilman osais ollakaan.



Tää oli nyt vähän tämmöinen turha postaus, palaan huomenna fiksumpien juttujen kanssa :)


xx Juulia

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. juu yritän huomenna saada jotain kivoja kuvia otettua niistä :)

      Poista
  2. Luulin koko ajan että tulit niinku kokonaan pois britanniasta!mut ilmeisesti oot niinku lomalla täällä suomessa! Oonko vähä tyhmä?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aa joo sori en oo varmaan mitenkään kauheen selkeesti selittänyt, mutta siis joo tulin kevät lomalla tänne :D Lähden parin viikon päästä vielä pariksi kuukaudeksi takaisin :)

      Poista