7. huhtikuuta 2012

Kumpi vai kampi?

Hellou!

Kävin tänään poimimassa Ginasta mun lempi lempi lempi farkkuja parit uudet, ku noi vanhat alkaa olla jo vähän elämänsä nähneet ja toiseksi ku siellä oli kivoja värejä tullut :) On ihana tunne kun löytää täydellisesti istuvat farkut ja mä uskon että oon ne nyt löytänyt! Sen takia viitsin urhata sen verran rahaa että sai noi molemmat ostettua! Mun on mega vaikee jostain syystä löytää hyvin istuvia farkkuja ni nyt kun löyty ja niitä oli vielä tullut lisää ni oli vaan pakko saada. Nyt kestän farkku rintamalla taas aika kauan! :)




Kysessä on siis Kristen highwaist jeansit, mun lemppareimmat ennen näitä oli ne Kristen zip jeansit, mutta kun ekat ostin tästä vähän muunnellusta mallista rakastuin enkä oo noita muita Kristeneitä juurikaan käyttänyt. Mulla on ilmeisesti aika pitkä selkä koska mulle nää ei mitenkään kauheen highwaistit oo, vaan yltää navan alle, mut on just sit taas sen verran korkeet et estää muffariefektin täydellisesti.

Voin suositella todella lämpimästi, etenkin niille ketkä on noista toisista Kristeneistä tykännyt :)

Nyt mulla on sitten vaan pieni pulma, tänään ois yhen kaverin tuparit ja mulla on asu suunnilleen mietittynä, mutta täytyis vaan päättää että kumman väriset farkut nyt sit laitan. Otin teille kuvat nopsasti ja nyt ois parisen tuntia aikaa auttaa mua että kummat sopis paremmin tohon toppiin? :) Noitten tyyli on ihan eri, mutta tykkään molemmista.



Nää on tämmöiset pikaiset Photo Boothilla otetut kuvat, eikä farkut näy ees kokonaan, mutta se juttu oli siinä että miten ne sopii tohon toppiin minkä laitan?

Elikkäs kummat farkut teijän mielest ois paremmat? :) Entäs onks teillä kokemusta noista farkuista, tai mitkä on teijän lempi farkut? :) 


I bought new jeans today, these are my favorite jeans of all times and when I saw in Gina tricot that they have got more of these I had to have them. I had one pair before and now I have three pairs of these perfect jeans :) I'm so so happy! The feeling that you got from wearing perfect jeans is the best! I'm going to my friends party tonight and I have to decide that which one I'm gonna wear.. I'm gonna wear that top that i made and then fighter the lither or the darker jeans. Which one would you prefer? :)  

xoxo Juulia

12 kommenttia:

  1. Noi vaaleat näyttää tosi kivoilta mutta myös noi tummat! Mun mielestä Ginan farkut on laadukkaita, itelläkin on yhet mutta en nyt hätäseen muista minkä nimiset, mutta on ne kestäny jo vuoden. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo rakastan ginan farkkuja niilä on hyvä hinta-laatusuhde :) voi vitsit, olin eka vähän tummien kannoilla mut nyt kyll on kallistunu vaaleitten puoleen, molemmat on niin kivat iiks :D

      Poista
  2. Mun mielestä vaaleammat olis kivemmat :)

    xoxo The Pretty Faces

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos mielipiteestä! vaaleet on selvästi voitolla :)

      Poista
  3. Mä yleisesti tykkään ehdottomasti enemmän tummista farkuista, joten sanoisin ehkä ne, tummat on muutenki paljon öö miten mä sen sanoisin, "elegantimman" näköset haha:D mut toisaalta nuo vaaleet on keväisemmät.. mut ehkä kallistun silti enemmän mun luottooni eli tummiin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sitä mäkin oon miettiny et tummat on enemmän semmoset klassiset ja ns. varmemmat ja noi vaaleet sitten taas ehkä trendikkäämmät :) kiitos mielipiteestä, huomenna näette kumpiiin päädyin! ;)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. ai hitsit, vaaleille tulee ääniä nyt aikas paljon ;D kiitos kommentista! :)

      Poista
  5. mä liputan kans vaaleitten puolesta! ihanan väriset, vois käydä itekki poistaa noi :)
    -emma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! oon nyt koko päivän ollu nää jalassa ja voin vaan kuvitella kuinka kivat nää on vielä keväämmällä! kiitos mielipiteestä :)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. kiitos kommentista, vaaleat rulaa näköjään melkeen 6-0 :D no 5-1 tarkemmin ;D

      Poista