6. elokuuta 2012

KännyKuvia


Moikka!

Mulla on niin ihana viikonloppu takana! Lähettiin arkea karkuun tyttöjen reissulle meijän möksälle. Oli niin ihanaa mun parhaitten kavereitten kanssa vaa tsillailla, saunoa, syödä ja tehä kaikkee semmosta mitä mökillä kuuluukin. 

Nyt ollaan taas arjessa ja yhen hääpuvun kimpussa. Oon muuten siirtynyt tälle vuosisadalle! Mulla on ollu iPhone käytössä nyt kohta kuukauden. Nyt kun oon viime aikoina aika vähän otellut kuvia järkkärillä ni tolla puhelimella on jotain tullut napsittua.


















Aika hyvän laatuisia kuvia tollakin kyllä saa! 
Oon myös alottanut vähän pikku hiljaa tota instagramia käyttämään. En oo siihen ihan kauheesti vielä perehtynyt, mutta muutaman kuvan kuitenkin laittanut. Mua voi sielä käydä seuraamassa nimellä JuuliaIida jos haluaa :) 

Mites teijän viikonloppu meni? Ihanaa alkuviikkoa kaikille! 

Here are some pics from my "new" iPhone, I got it month ago, but haven't told you guys yet! Now I'm officially in this century :D I also started using instagram, and you can find me there as JuuliaIida.

xx Juulia

4 kommenttia:

  1. ja nyt mun sit tekee mieli irtokarkkeja..........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei :D haha toivottavasti sait siihen helpotusta tai se meni ohi nopeesti :)

      Poista
  2. hei ihana tää sun blogi!!aloin lukee tätä joskus keväällä eikä mulla ollu sillon hajuakaan mihin haen opiskelemaan mutta lueskelin noit sun vanhoi postauksii ja innostuin niin tosta kaksoistutkinto jutusta ja tykkään vaatetus jutuista nii päätin sit hakee tonne ja sinne sit pääsinki :) oliks toi susta rankka ku kaikki puhuu et kaksoistutkinto ois tosi rankka mut eikse niin mee et jos innostusta riittää nii kyl sen jaksaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljon, kiva kuulla :) IHanaa että oon osannu jotain auttaa tommosessa isossa valinnassa, toivottavasti tykkäät siitä sitten! Mun mielestä se ei ollut mitenkään erityisen rankka, tai en osaa sanoa että onko rankempi kuin perus lukio tai perus amis kun en oo niissä pelkästeen ollut. Noh joo on se ehkä vähän rankempi, mutta mulla oli ainakin niin paljon intoa ja innostusta tohon alaan ja tutkintoon että ei se kovin rankalta tuntunut :) Kivaa koulun alkua sulle! Tuu infoomaan että miten siitä sit tykkäät :D

      Poista